استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Rocket

افزونه Rocket
افزونه Rocket

پلاگین راکت وردپرس یکی از قدرتمند ترین افزونه های وردپرس در زمینه بهینه سازی صفحه می باشد. دانلود رایگان افزونه Rocket وردپرس امکان بهینه سازی وب سایت شما را در سریع ترین زمان فراهم می کند.

شما با نصب پلاگین موشک وردپرس صفحه های استاتیک وب سایت خود را به صورت قدرتمند کش می کنید. همچنین افزونه Rocket وردپرس امکانات دیگری همچون فشرده سازی کدها، اتصال به CDN ها، بارگذاری تنبل، بهینه سازی بانک اطلاعاتی و… را با نصب افزونه موشک وردپرس به دست می آورید.

این صفحه دارای اطلاعات زیادی درباره افزونه راکت می باشد. ممکن است بعضی از قسمت ها برای شما نامفهوم باشد یا اینکه از حوصله شما خارج باشد. شما میتوانید با اسکرول کردن قسمت هایی را که نمیخواهید بخوانید از آن قسمت عبور کنید. علاوه بر آپدیت افزونه ممکن است که متن پست پلاگین موشک نیز آپدیت گردد.

در سایت های فارسی زبان این افزونه را با 2 نام موشک وردپرس و راکت وردپرس معرفی کرده اند. ما در پلاگین از هر دو نام اشاره شده در بالا استفاده میکنیم.

دیدگاه ما نسبت به این افزونه با دیدگاه بیشتر افراد وردپرس کار کمی تفاوت دارد. ما به علت درخواست های زیاد کاربران برای افزونه Rocket، این افزونه را  جزو دسته افزونه های محبوب قرار داده ایم. اما استفاده از آن را زیاد به شما توصیه نمیکنیم.

استفاده از افزونه راکت چند سال پیش جزء اولین گزینه ها بوده اما با دست به کار شدن شرکت های ارائه دهنده وب سرور برای تولید افزونه های بهینه ساز، دیگر استفاده از پلاگین راکت زیاد توصیه نمی شود.

با این حال دانلود رایگان افزونه راکت وردپرس همچنان برای سایت هایی که از وب سرورهای دیگر استفاده میکنند مناسب می باشد.

دانلود افزونه Rocket نسخه 3.15.10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *