Protect WP Admin

افزونه مدیریت WP Protect یک لایه امنیتی اضافی برای محافظت از ناحیه مدیریت وردپرس شما ارائه کرده است. با استفاده از این افزونه می توانید سایت خود را با استفاده از ویژگی های لازم مانند تغییر آدرس پیش فرض ورود به سیستم مدیریت (/wp-admin) نام کاربری و گزارش سابقه ورود ایمن کنید.

افزونه وردفنس سکوریتی

متاسفانه امروزه شاهد سوء استفاده افرادی با نام هکر از دنیای اینترنت هستیم. شما با دانلود رایگان افزونه وردفنس سکوریتی، تا حد زیادی سایت خود را در برابر این افراد محافظت میکنید. تیم پلاگین امنیتی Wordfence Security جزو قوی ترین افراد در زمینه ضد هک هستند.

User Role Editor

با دانلود رایگان افزونه ویرایش سطح دسترسی وردپرس میتوانید دسترسی تمام کاربران خود را برای قسمت های مختلف مدیریت کنید. شما با استفاده از پلاگین User Role Editor Pro فارسی میتوانید برای اعمال محدودیت های دسترسی، گروه های کاربری ساخته و یا گروه های قبلی را که توسط خود وردپرس وجود داشته است را تغییر دهید.

WP Hide & Security Enhancer

WP-Hide ساده‌ترین راه امنیتی سایت شما است. برای مخفی کردن کامل مسیرهای فایل‌های اصلی وردپرس، صفحه ورود به سیستم، تم و پلاگین‌ها و ... این یک پیشرفت بزرگ نسبت به امنیت سایت است، زیرا هیچ کس نمی داند که آیا شما یک وردپرس را اجرا می کنید یا نه. همچنین یک راه ساده برای پاکسازی html با حذف تمام اثر انگشت های وردپرس ارائه می دهد.

Really Simple SSL Pro

امروزه امنیت اطلاعات کاربران بسیار ارزشمند است. با دانلود رایگان افزونه SSL واقعا ساده حرفه ای وردپرس میتوانید به سادگی این کار را انجام دهید. پلاگین Really Simple SSL Pro تمام کارهایی که یک سایت را از HTTP به HTTPS تبدیل میکند را یکجا درون خود دارد.