استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
راه های کسب درآمد از طراحی سایت

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. راه های کسب درآمد…

راه های کسب درآمد از طراحی سایت

درآمد از طراحی سایت

راه های کسب درآمد از طراحی سایت

اگر شما هم به این فکر افتاده اید چگونه با سرمایه کم کسب و کاری برای خودتان دست و پا کنید تا به درآمد برسید، یکی از این راهکار ها طراحی سایت است. شما با یادگیری  طراحی سایت مزیت هایی برای خودتان ایجاد می کنید. اعم از زمان، درآمد، انتخاب بازار، مکانی که در آنجا مشغول به کار هستید و… .شما میتوانید برای خودتان کار کنید و هرچقدر که دوست دارید زمان بگذارید وبه طبع درآمدتان را افزایش دهید. یا بجای کار کردن در اداره، راحت در خانه برای خودتان کار کنید ویا بالعکس در اداره مشغول به کار شوید و درآمد ثابت داشته باشید.

10 راه های کسب درآمد از طراحی سایت :

  1. ارِائه خدمات طراحی سایت
  2. پشتیبانی از سایت
  3. توسعه دهنده سایت
  4. پلاگین نویسی
  5. آموزش طراحی سایت
  6. همکاری در فروش
  7. استخدام در شرکت 
  8. وبلاگ نویسی
  9. فروش فایل و درآمد غیر فعال
  10. فری لنسری
  11. راه اندازی کسب و کار شخصی

ارائه خدمات طراحی سایت

اولین قدم شناساندن خود به عنوان طراح سایت است. شما میتوانید از طریق بازاریابی چه بصورت حضوری یا مجازی (مثلا آگهی در دیوار یا شیپور و کلی نرم افراز های دیگر) خود را به خریداران (مشتریان) سایت معرفی کرده. طراحی سایت مشتریتان را قبول کنید. شما در قبال کاری که انجام می دهید مبلغ خوبی دریافت خواهید کرد و تمام مسئولیت را نیز برعهده می گیرید.

پشتیبانی از سایت

بعضی از کسب وکار ها بخش پشتیبانی سایت خود را برون سپاری می کنند و آگهی می دهند. شما می توانید با ارائه خدمات پشتیبانی از قبیل کار های گرافیکی، تولید محتوا، محصولات مشتری و… درآمد خوبی برای خودتان ایجاد کنید. یعنی من با صرف زمان کمتر از 8 ساعت در روز میتوانم پشتیبانی چندین سایت را برعهده بگیرم و درآمد بالایی برای خودم ایجاد کنم.

توسعه دهنده سایت

 ما در این فرایند مسئول بالا بردن کیفیت سایتی هستیم که قبلا طراحی شده ولی باب میل کارفرما نبوده و به نوعی برای بالا بردن کیفیت سایت خود دست به تعویض مجری کار میزند. اینجاست ما وارد عمل می شویم و با دریافت مبلغ قابل توجهی از طرف کارفرما توسعه سایت را برعهده می گیریم. وظیفه ما در این جایگاه کمی سنگین تر هست چون کاری به مراتب بالاتر از کار قبلی باید ارائه دهیم و شاید مجبور باشیم وقت بیشتر از حدی نیز برای کار بگذاریم و حالا این به ما بستگی دارد که چطور مبلغ کار را با کارفرما طی کنیم که متضرر نشویم.

پلاگین نویسی

در واقع پلاگین نویسی زیر مجموعه توسعه سایت است و شما در این جایگاه مسئول بالا برردن کیفیت سایت هستید ولی با این تفاوت که باید مهارت برنامه نویسی و php را به خوبی بلد باشید. کارفررما در این موارد کاری فراتر از یک ویژگی عادی برای سایت خود است و حاضر از مبلغ بالایی را پرداخت کند. یک برنامه نویس در این جایگاه هم میتواند پول خوبی بابت کاری که انجام داده دریافت کند و هم مسئولیت پشتیبانی سایت را هم بر عهده بگیرد چرا که فقط خود اوست که می داند چگونه این برنامه نوشته شده و باید با آن کار کرد و این یعنی درآمد بیشتر.

آموزش طراحی سایت

 حتما لازم نیست که مربی آموزشگاه باشید اگر مهارتتان به حدی رسید که در طراحی سایت مشکلتان را خودتان حل کردید و بقولی خبره شدید میتوانید برای شروع شاگرد خصوصی بگیرید یا با چند نفر محدود شروع کنید. بعد از اینکه مهارت تدریستان بالا رفت می توانید تعداد شاگردانتان را بالاتر ببرید و درآمدتان را نیز به طبع روز افزون کنید.

همکاری در فروش

ما با همکاری و ایجاد ارتباط با فروشگاه های دیگر می توانیم محصولاتشان را در سایت خود بفروشیم و سود خوبی نیز کنیم. ما کافی است لیست فروش عمده را از فروشگاه ها دریافت کنیم و با قیمت کمی بالاتر در سایتمان بفروشیم. سودی حداقل بین 20 تا 30 درصد خواهد شد که برای شروع میتواند خوب باشد. نکته قابل اهمیت در اینجا پر بازدید بودن سایتتان است و اگر مطمئن هستید که بازدید خوبی از سایتتان می شود دست بکار شوید.

استخدام در شرکت

همانطور که در مقدمه گفته شد بسته به علاقه ی شماست که آیا حاضرید به صورت حضوری در اداره کار کنید. خیلی از شرکت ها هستند که مسئول سایت حضوری لازم دارند و حتی تیم اجرا کننده نیز ایجاد کرده اند. یکسری شرکت ها هم هستند که مسئولیت سایت شرکت های دیگر را می پذییرند و به عنوان ارائه  خدمات سایت خود را معرفی میکنند، شما بسته به علاقه شخصیتان میتوانید در این شرکت ها مشغول به کار شوید. در روبروی این کار فری لنسری وجود دارد و شما وقت آزادتری دارید و کارفرمایی در بالاسر خود ندارید و حتی لازم نیست در زمان معینی در سرکار خود حاضر شوید.

با شرکت در دوره آموزشی کارآموزی استارتاپ اسمارت رنکینگ می توانید دانش و مهارت خود را در این حوزه افزایش دهید. جهت آشنایی بیشتر با دوره آموزشی و کارآموزی اینجا را کلیک کنید.

وبلاگ نویسی

 نحوه ی درآمد از این روش گرفتن تبلیغات مثل چشمک زن ها می باشد و لازمه ی آن بازدید بالا از سایت شماست. اگر علاقه به تولید محتوا و سئو دارید، میتوانید با ایجاد یک صفحه شخصی و بارگذاری مطالب شخصی خود اعم از تحلیل ها، سلیقه ها و… را در سایت خود قرار دهید و مثل یک قلک برای شما درآمدزایی می کند.

فروش فایل و درآمد غیر فعال

این روش نیز زیر مجمعه وبلاگ نویسی می باشد با این تفاوت که شما محصول خاص یامهارت خاصی را در سایت خود بارگذاری می کنید. این محصول حتی می تواند به صورت ویدئو یا پکیج کامل از محصولاتتان باشد. در واقع شما یکبار روی تولید محصولتان وقت می گذارید و بقیه کار بصورت اتوماتیک انجام خواهد شد و بعد از خرید مشتری از سایت شما وجه به حساب شما واریز خواهد شد.

راه اندازی کسب و کار شخصی

ما میتوانیم با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خودمان بعد از دریافت ای نماد و درگاه پرداخت فقط کافی است که محصولات خود را دسته بندی کرده، قیمت گذاری کرده و توضیحات لازم را برای آن شرح دهیم و تمام. حال می توان با اضافه کردن مقالات در مورد محصولات یا کارمان، بازدید سایتمان را بالا برده و در نتیجه فروش محصولاتمان را نیز بالا ببریم.

استارتاپ ساز یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که شعار آن این است : ” همراه کسب و کار شما هستیم”. شما میتوانید در هر مرحله از کسب و کار خود که باشید از استارتاپ ساز کمک بگیرید.

در یکی از ویدئو های سایت ابزار وردپرس یه صورت کامل اطلاعاتی در مورد راه های کسب درآمد از طراحی سایت گفته شده است و شما میتوانید از این طریق آن را مشاهده کنید.(مشاهده ویدئو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *