Popup Builder

Popup Builder یک راه حل عالی برای هر وب سایت وردپرسی است. با طیف گسترده ای از انواع، شرایط و رویدادهای بازشو وردپرس (از پاپ آپ تصویر تا پاپ آپ شمارش معکوس، تا هدف گذاری جغرافیایی) به شما کمک می کند تا پنجره های با تبدیل بالا، تبلیغاتی و آموزنده ایجاد کنید، نرخ تبدیل و فروش را افزایش دهید و در عین حال به اهداف بازاریابی خود برسید.

افزونه پشتیبانی واتس اپ

امروزه گسترش فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی باعث شده است که بیشتر وب سایت های اینترنتی به سمت تعامل خود با این شبکه ها پیش بروند. دانلود رایگان افزونه پشتیبانی واتساپ این امکان را به سایت شما میدهد تا در هر لحظه کاربر بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

WP Mail SMTP

یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران وردپرس به آن برخورد میکنند، استفاده از پروتکل SMTP برای ارسال ایمیل می باشد. دانلود رایگان افزونه WP Mail SMTP Pro فارسی شده است که تمام موارد مورد نیاز برای سایت های وردپرسی را در درون خود پیکربندی میکند میتواند تمام نیاز های شما را برطرف سازد. استفاده از این افزونه برای سایت هایی که ارسال ایمیل های زیادی دارند توصیه میگردد.

Updraft Plus

با دانلود رایگان افزونه آپ درفت پلاس میتونید از تمام وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. پلاگین UpDraft Plus توانایی این را دارد تا از تمام فایل ها و بانک اطلاعاتی شما به صورت مجزا یا یکجا بک آپ تهیه کند. افزونه آپدرفت پلاس فارسی یکی از قوی ترین پلاگین های وردپرس در زمینه بک آپ گیری می باشد و شرکت سازنده آن از قدرت بالایی در کد نویسی وردپرس برخوردار هستند. پلاگین UpDraft Plus از محبوبیت بالایی در بین طراحان وردپرس برخوردار می باشد.

افزونه الیت پلیر

با دانلود رایگان افزونه الیت پلیر وردپرس میتوانید ویدئو های خود را برای نمایش در سایت خود پخش کنید. پلاگین Elite Video Player دارای تنظیمات بسیار زیادی می باشد که هر گونه نیاز به سایر افزونه ها را برای نمایش ویدئو رفع می کند. با استفاده از افزونه الیت ویدئو پلیر پرو می توانید لیست های پخش بی شماری را تهیه کنید. همچنین با استفاده از افزونه Elite Video Player این امکان وجود دارد تا از شبکه های اجتماعی مانند یوتوب برای میزبانی ویدئو های خود استفاده کنید.

HT Mega poro

دانلود رایگان افزونه HT Mega Pro فارسی امکانات زیادی را به سایت شما اضافه خواهد کرد. از جمله مزایای افزونه اچ تی مگا پرو این میباشد که حجم آن نسبت به کارایی آن بسیار سبک می باشد. همچنین این افزودنی حدود 360 بلوک و 90 ویجت کاربردی که در دسته بندی های مختلف هستند را به صفحه ساز المنتور اضافه می کند. پلاگین HTMega در دو نسخه لایت و پرو می باشد که نسخه لایت آن در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی دانلود را از مخزن وردپرس به دست آورده است. نسخه پرو این افزونه نیز در سایت سازنده آن از فروش قابل قبولی برخوردار است.

SearchWP Live Ajax Search

دانلود رایگان افزونه جستجوی وردپرس برای اضافه کردن سیستم جستجوی حرفه ای به سایت های مختلف کمک فراوانی میکند. افزونه سرچ وردپرس با انواع پلاگین های دیگر وردپرس سازگاری فراوانی دارد و میتواند کلمات جستجو شده کاربران را در بین صفحه های مرتبط با افزونه های صفحه ساز نیز پیدا کند.

افزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH

افزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید "فارسی شده" این امکان را به طراح وب سایت می دهد تا صفحه تشکر بعد از خرید زیبایی طراحی کرده و آن را بعد از هر خرید به مشتری خود نمایش دهد.

افزونه jet blocks

با دانلود رایگان افزونه جت بلاک المنتور می توانید هدر و فوتر های زیبا و جذاب برای سایت خود بسازید. افزونه جت بلاکز دارای سفارشی سازی های زیادی برای پانوشته ها و سربرگ های سایت می باشد. پلاگین Jet Blocks وردپرس برای نمایش لوگو، لینک های ورود و ثبت نام و ... کاربرد زیادی دارد. همچنین جت بلوک دارای ابزارک های کاربردی زیادی نیز می باشد.

افزونه ارسال ایمیل mailster

دانلود رایگان افزونه میلستر پرو برای سایت های وردپرسی که میخواهند یک سیستم خبرنامه قوی داشته باشند بسیار مناسب و کاربردی می باشد. افزونه میلستر امکان ارسال ایمیل های زیادی را برای طراحان فراهم میکند. پلاگین Mailster فارسی در بین طراحان وردپرس بسیار محبوب می باشد. افزونه Mailster یکی از برترین پلاگین های خبرنامه وردپرسی و سیستم های ایمیل مارکتینگ می باشد.

anywhere elementer pro افزونه

با دانلود رایگان افزونه Anywhere Elementor Pro فارسی شده میتوانید این امکان را به سایت وردپرسی خود بدهید تا بتواند از قسمت های مختلف ساخته شده در صفحه ساز المنتور در بخش های دیگر سایت استفاده کرد. همچنین با استفاده از افزونه انی ور المنتور پرو میتوان کنترل کاملی رو قسمت هایی مانند آرشیو ها، پست ها و... داشت. این پلاگین همچنین تعداد زیادی ویژگی و ویجت کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. ویجت های پست ها، گرید بندی ها و امکاناتی مانند صفحه لغزنده و بررسی پرس و جو های سایت از مهمترین های آن است.