استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Schema pro

افزونه Schema pro
افزونه اسکیما پرو

دانلود رایگان افزونه Schema Pro برای معرفی صحیح صفحه های سایت به موتور های جستجوگر امری ضروری است. نصب و استفاده از افزونه اسکیما پرو در کنار افزونه های سئو وردپرس امری بسیار ضروری می باشد.

البته اشاره به این نکته که برخی از پلاگین های سئو مانند افزونه رنک مث پرو نیز امکانات پر قدرتی برای اضافه کردن اسکیما به سایت شما را دارند. استفاده از هر دوی این پلاگین ها در کنار هم پیشنهاد نمی شود.

کشور سازنده : هند

تعداد کارمندان مختص Schema Pro: بالای 70 نفر

زمان انتشار : نوامبر 2017

تعداد نصب های کنونی : بالای 2 میلیون وب سایت به گفته سازندگان

امتیاز افزونه اسکیما پرو : 5 از حدود 5,500 رای به گفته سازندگان

تعداد افزودنی ها (Addon) : فاقد افزودنی

درباره سازندگان افزونه Schema Pro: شرکت برین استورم فورس شرکتی در زمینه برنامه نویسی پرقدرت واقع در کشور هند می باشد که بیشتر تخصص آنها برای ساخت افزونه و قالب های وردپرس می باشد. این شرکت دارای بیش از 280 برنامه نویس و کارمند و با سابقه فعالیت از سال 2009 توانسته تعداد زیادی برنامه اینترنتی تهیه کند.

کار اسکیما چیست؟

اسکیما از برگردان واژه انگلیسی Schema آورده شده است و به معنی طرحواره می باشد. این طرحواره ها در قالب کد های اسکریپت (Script) و به صورت زبان نشانه گذاری استفاده میگردد.

در واقع وب سایت های اینترنتی برای نمایش و نشانه گذاری صفحه های خود از افزونه Schema Pro استفاده میکنند. در تعریف اسکیما میتوان از واژه شِما و ظاهر نیز استفاده کرد. به عنوان مثال اسکیمایی به نام FAQ شمایی از کلیت صفحه اینترنتی را در قالب سوالات و پاسخ هایی به کاربر نمایش می دهد.

دانلود رایگان افزونه اسکیما پرو علاوه بر نمایش طرحواره ها به کاربران، این امکان را برای سایت فراهم میکند تا کلیتی از ساختار صفحه های وب سایت وردپرسی را به موتور های جستجوگر قابل مشاهده کند. این ویژگی هرچند به صورت غیر مستقیم بر روی سئو سایت تاثیر گذار است ولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

دانلود افزونه Schema Pro نسخه 2.7.17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *