استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
راه های بالابردن فروش در اینستاگرام

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. راه های بالابردن فروش…

راه های بالابردن فروش در اینستاگرام

همه ما میدانیم که یکی از بهترین ابزار های تولید محتوا و فروش آنلاین برنامه اینستاگرام است. اما همانطور که هر چیزی باید نحوه استفاده ازش را بدانیم برای افزایش شانس موفقیت در آن را باید مواردی را رعایت کنیم .

11 مورد از راه های بالابردن فروش


بایوی جذاب و مرتبط

بیوی پیج شما باید به اندازه کافی جذاب و در عین حال رساننده فعالیت پیج باشد. نباید از عبارات خیلی طولانی و یا پیچیده استفاده کنید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که راه های ارتباطی با برندتان را در بیو پیج ذکر کرده باشید.

استفاده از آیدی یا نام کاربری آسان و مرتبط

نامی که برای پیجتان انتخاب میکنید نباید طولانی ، پیچیده و سخت باشد. باید نامی بگذارید که راحت در ذهن کاربر ثبت شود. از درج کردن علایمی که باعث شود آیدی پیج گمراه کننده شود دوری کنید.

پست گزاری

اینستاگرام بیشتر سعی میکند صفحاتی را بیشتر در معرض دیده شدن قرار دهد که پست های جذابی هم از نظر محتوا و هم از نظر کاربردی دارند. باید در این راه مخاطبان خود را بشناسید و بدانید از چه اطلاعاتی خوششان میاید.

افزودن لینک به سایت یا واتس آپ تجاری

اینستاگرام به صاحبان پیج این امکان را میدهد که فقط یک لینک در بایو پیج بیافزایند. از این طریق کاربرات به راحتی میتوانند به سایت یا واتس اپ وارد شوند و خرید محصول را به اتمام برسانند.

انتخاب عکس با کیفیت و مرتبط

باید بتوانید یک برند با یک لوگوی مرتبط و در عین حال منحصر به فرد برای صفحه خود انتخاب کنید. این لوگو باید مرتبط با حرفه شما باشد تا کاربر را به اشتباه نیندازد.

تعامل با کاربران

صفحه شما باید صفحه اکتیوی باشد . بعنوان مثال باید با کاربران از طریق کامنت یا دایرکت در تعامل باشید. به سوالاتشان پاسخ دهید و از انها بخواهید دیگران را به پیج شما دعوت کنند. حتی میتوانید برای انها جایزه در نظر بگیرید.

استفاده از هشتگ

هنگام آپلود پست از هشتگ های مناسب و مرتبط و همچنین پرطرفدار استفاده کنید تا بیشتر دیده شوید. چگونه؟ کاربران برای دسترسی سریع تر به محتوای مدنظرشان از هشتگ استفاده میکنند. حال تصور کنید اگر صفحه شما آنقدر فعال باشد که کاربران زیادی با شما آشنا شوند چه اتفاقی می افتد؟

به روز کردن پیج

همیشه سعی داشته باشد تا در معرفی اجناس خود و اطلاعتتان از محصولات به روز باشد. همچنین اگر با سلیقه کاربران تان اشنا باشید میتوانید در این امر موفق تر عمل کنید.

استوری و هایلایت

تلاش کنید تا هایلایت و استوری های پیج را به روز کنید تا کاربرات رحت تر و سریع تر بتوانند متوجه شوند ایا آن چیزی که به دنبالش هستند در صفجه شما هست یا خیر . همچنین سعی کنید از کاور های هماهنگ و جداب برای هایلایت هایتان بهره ببرید.

همکاری با بلاگرها

روشی میانبر برای دستیابی به فالور بالا افزایش بازدهی، همکاری و  تبلیغ شدن صفحه از طریق اینفلوئنسرها ست. مخصوصا انهایی ک مرتبط با فعالیت ما هستند.

برند سازی کردن

به این معناست که هویت خود را از طریق اشکال و انتخاب برند، نام، طرح و سبک ها و همچنین رنگ های به کار رفته در آن را برای مخاطب جذاب تر و به یاد ماندنی تر کند.

جمع بندی

رسیدن به درامد از طریق اینستا کار چندان سختی نیست. تنها کافی است با الگوریتم و ترفندهای آن آگاه باشیم تا بتوانیم کسب و کارمان را گسترش دهیم.

همچنین بخوانید : تاثیر تبلیغات کلیکی بر افزایش اگاهی از برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *