استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Asset cleanup pro

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Asset cleanup pro

افزونه Asset cleanup pro
افزونه بهینه ساز سرعت

با دانلود رایگان افزونه Asset CleanUp Pro این امکان برای سایت وردپرسی شما فراهم می شود. تا در صفحه های مختلف سایت خود، مدیریت کاملی داشته باشید که کدام افزونه ها برای آنها فعال و غیر فعال شوند. به عبارتی میتوان گفت که شما با نصب پلاگین Asset Clean Up Pro میتوانید مشخص کنید. که افزونه های سایت در کدام صفحه ها بتوانند فایل های خود را بارگذاری کنند.

از دیگر امکانات مهم این افزونه میتوان به مواردی همچون غیر فعال کردن فونت های گوگل، ایموجی ها، کم کردن درخواست های سمت سرور، بالا بردن امتیاز در سایت های بررسی گر و… اشاره کرد.

قطعا بعد از نصب افزونه افزایش سرعت Asset CleanUp Pro هر افزونه ای برای بالابردن سرعت بارگذاری سایت خود نصب کرده باشید پاک خواهید کرد. چون ویژگی ده ها افزونه را در خود جای داده است.

حتما تابحال ده ها افزونه نصب کرده اید و یا اینکه کدگذاری های مختلفی را بر روی سایت انجام داده اید. تا حداقل سرعت سایت شما کمی بالاتر باشد و سریع لود کند. اما از آنجایی که این روش ها و بعضا برخی از افزونه ها توانایی انجام چنین کاری را ندارند و یا حداقل محدود هستند. همیشه شما از کار کردن این پلاگین ها ناراضی می باشید. اما اینبار تصمیم گرفتیم تا افزونه افزایش سرعت سایت Asset CleanUp Pro را برای شما همراهان سایت راست چین معرفی نماییم. تا به وسیله امکانات این افزونه سرعت واقعی را تجربه کنید و از این بابت دیگر نگرانی نداشته باشید. البته امکانات افزونه Asset CleanUp Pro به اینجا ختم نمی شود و در ادامه از ویژگی های قدرتمند این افزونه آشنا خواهیم شد.

بر اساس نتایجی که گوگل اعلام کرده کاربران ارزش بسیار زیادی برای سرعت سایت قائل هستند. به همین دلیل تصمیم گرفته است که المان سرعت سایت را در رتبه بندی جستجوی خود در نظر بگیرد. گوگل از منابع مختلفی برای سنجش سرعت یک سایت با سایت های دیگر استفاده میکند که یکی از آنها سنجش زمان بارگیری فایل های css و js میباشد.

دانلود افزونه Asset CleanUp Pro نسخه 1.2.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *