Advanced Database Cleaner

اگر مدتی است که از وردپرس استفاده می کنید، باید کاملاً به پاکسازی پایگاه داده فکر کنید. در واقع، پایگاه داده شما ممکن است مملو از زباله هایی باشد که سایت شما را کند می کند، مانند ویرایش های قدیمی، نظرات هرزنامه، و غیره. شما باید این داده های غیر ضروری را برای کاهش اندازه پایگاه داده خود و بهبود سرعت و عملکرد وب سایت پاک کنید.

Perfmatters

با دانلود رایگان افزونه Perfmatters میتوانید فایل های CSS یا JS غیر ضروری را که توسط افزونه های مختلف ساخته میشوند در صفحه های مورد نظر سایت وردپرسی خود غیر فعال کنید. با انجام این فرایند علاوه بر کم شدن تعداد درخواست های سمت سرور، حجم صفحه های ساخته شده برای کاربران نیز به صورت محسوسی کم می شود.

افزونه Asset CleanUp Pro

با دانلود رایگان افزونه Asset CleanUp Pro این امکان برای سایت وردپرسی شما فراهم می شود تا در صفحه های مختلف سایت خود، مدیریت کاملی داشته باشید که کدام افزونه ها برای آنها فعال و غیر فعال شوند. به عبارتی میتوان گفت که شما با نصب پلاگین Asset Clean Up Pro میتوانید مشخص کنید که افزونه های سایت در کدام صفحه ها بتوانند فایل های خود را بارگذاری کنند.

افزونه راکت

پلاگین راکت وردپرس یکی از قدرتمند ترین افزونه های وردپرس در زمینه بهینه سازی صفحه می باشد. دانلود رایگان افزونه راکت وردپرس امکان بهینه سازی وب سایت شما را در سریع ترین زمان فراهم می کند.

افزونه WP Optimize Premium

دانلود رایگان افزونه WP Optimize Premium این امکان را به طراحان وب سایت میدهد تا بتوانند سایت خود را برای بالا بردن سرعت آن بهینه کنند. بسیاری از تنظیمات مدیریت سرعت در این افزونه جمع آوری شده است.

افزونه اسماش پرو

شما با دانلود رایگان افزونه اسماش پرو فارسی این امکان را به سایت وردپرسی خود می دهید تا تمام تصاویر سایت شما را به صورت خودکار و بدون از دست دادن کیفیت، کم حجم کند.