GTranslate

افزونه GTranslate از سرویس ترجمه خودکار گوگل ترنسلیت برای ترجمه سایت وردپرس با قدرت گوگل و چند زبانه کردن آن استفاده می کند . با 103 زبان موجود، سایت شما برای بیش از 99 درصد از کاربران اینترنت در دسترس خواهد بود.

Polylang Woocommerce Pro

با استفاده از Polylang به طور کامل با وردپرس و تنها با استفاده از ویژگی‌های اصلی داخلی آن (طبقه‌شناسی)، عملکرد ثابتی را در سایت خود حفظ کنید و یک سایت چند زبانه با تنها یک زبان اضافی تا 10 یا بیشتر بسته به نیاز خود ایجاد کنید. هیچ محدودیتی در تعداد زبان‌های اضافه‌شده وجود ندارد و بسته‌های زبان وردپرس به‌طور خودکار پس از آماده شدن دانلود می‌شوند.

Translate Press

پلاگین ترنسلیت پرس این امکان را به سایت وردپرسی شما میدهد تا بتوانید به هر تعداد که میخواهید زبان به سایت خود اضافه کنید. پلاگین ترنسلیت پرس از محبوبیت بالایی نزد طراحان سایت های چند زبانه برخوردار می باشد و کاملا با سایت های راستچین نیز سازگار می باشد.

WPML

اگر وب سایتی دارید که نیاز به زبان دوم دارد، یکی از اولین گزینه هایی که باید امتحان کنید افزونه چند زبانه وردپرس می باشد. شما با دانلود رایگان افزونه WPML وردپرس وجهه بین المللی به سایت خود خواهید داد. نام اصلی این افزونه نیز از سرواژه همین جمله گرفته شده است. افزونه WPML یکی از قدیمی ترین و پرسابقه ترین افزونه های وردپرس می باشد.

Schema Pro

یکی از مواردی که در سئو سایت باید به آن دقت کرد نشانه گذاری سایت است. با دانلود رایگان افزونه اسکیما پرو فارسی میتوانید شِمایی از سایت خود را برای کاربران و موتور های جستجوگر بسازید. پلاگین WP Schema Pro برترین افزونه وردپرس برای اضافه کردن انواع اسکیما به سایت می باشد.