افزونه گرویتی ویو

با دانلود رایگان افزونه گرویتی ویو میتوانید به آسانی اطلاعات وارد شده در فرم های وب سایت خود را به صورت فرانت اند روی سایت خود نمایش دهید. همچنین با استفاده از افزونه Gravity View میتوانید تمام ورودی های سایت خود را مدیریت و ویرایش نمایید.

افزونه کیو فرم

با دانلود رایگان افزونه کیو فرم میتوانید انواع فرم های وردپرسی را برای سایت های خود بسازید. فرم ساز QuForm به صورت درگ اند دراپ می باشد. طراح میتواند انواع فیلد های مورد نیاز را با عمل کشیدن و رها کردن در هر کجای فرم قرار دهد.

افزونه فرم کرفت

با دانلود رایگان افزونه فرم کرفت میتوانید فرم های متنوعی را برای سایت های وردپرسی بسازید. این فرم ساز به صورت درگ اند دراپ طراحی شده است. یعنی طراح میتواند انواع فیلد های مورد نظر خود را به کشیدن و رها کردن در صفحه قرار دهد. پلاگین Form Craft دارای رابط کاربری ساده و آسان می باشد و برای طراحی سایت های وردپرسی ادآن های مختلفی دارد.

افزونه سوپر فرم

با دانلود رایگان افزونه سوپر فرم میتوانید انواع فرم های متنوع را برای سایت های وردپرسی طراحی کنید. فرم ساز سوپر فرمز دارای ویژگی های زیادی برای اتصال به سیستم های ایمیل مارکتینک می باشد. همچنین انواع فیلد های حرفه ای و پیشرفته ای که ممکن است برای سایت خود نیاز داشته باشید را در درون خود قرار داده است.

افزونه Gravity Flow

دانلود رایگان افزونه گرویتی فرمز به سایت های این امکان را می دهد تا فرایند انجام فرم های خود را به صورت اتوماتیک در بیاورند. افزونه گراویتی فلو یک ابزار بسیار پرقدرت خودکار سازی جریان های کاری با استفاده از گرویتی فرمز می باشد. پلاگین گرویتی فلو برای شرکت و سازمان هایی کاربرد دارد که از جریان کاری برای وبسایت های خود استفاده می کنند.

افزونه فرم روان

یکی از مهمترین نیاز های یک طراح سایت، داشتن افزونه هایی با کارایی و سرعت بالا می باشد. دانلود رایگان افزونه WP Fluent Forms Pro فارسی این امکان را به شما می دهد تا در کنار تعداد زیادی ویژگی و امکانات برای ساخت فرم های وردپرسی، سرعت وب سایت خود را نیز بالا نگه دارید. نام افزونه فرم روان نیز از ترجمه فلونت فرم گرفته شده است.

افزونه پیوتنت فرم

شما با دانلود رایگان افزونه پیوتنت فرمز وردپرس به یکی از تازه ترین پلاگین های فرم ساز دست پیدا خواهید کرد. افزونه Piotnet Forms Pro از تازه ترین فرم ساز هایی است که روی کار آمده و توانسته نظر تعداد زیادی طراح سایت را به خود جلب کند. از مهم ترین امکانات افزونه پیوتنت فرمز میتوان به دارا بودن تعداد زیادی فیلد کاربردی اشاره کرد که تنها با عمل کشیدن و رها کردن میتوان آنها را به فرم های ساخته شده اضافه کرد.

افزونه گرویتی فرم

اگر برای وب سایت وردپرسی خود به دنبال یک فرم ساز حرفه ای میگردید، با دانلود رایگان افزونه ی گرویتی فرم فارسی (Gravity Forms) می توانید یکی از بهترین فرم ساز های وردپرس را برای خود داشته باشید.

افزونه ابزار راهنما گرویتی فرم

افزونه ابزار راهنما گرویتی فرمز برای راهنمایی فیلدهای فرم ساخته شده است. با دانلود رایگان فزونه گرویتی فرمز تولتیپ این امکان را برای سایت خود فراهم میکنید که قسمت های مهم فرم خود را برای کاربران به آسانی توضیح دهید.