استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Yoast Woocommerce

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Yoast Woocommerce

افزونه Yoast Woocommerce
افزونه یواست ووکامرس

افزونه Yoast Woocommerce محبوب و کارآمد شرکت یواست برای بهبود سئوی فروشگاه های اینترنتی قدرت گرفته از ووکامرس می باشد. با نصب و استفاده افزونه سئوی ووکامرس می توانید سئوی محصولات فروشگاه خود را بهبود ببخشید و نتایج بهتر در گوگل کسب کنید. از ویژگی های کلیدی افزونه سئوی ووکامرس می توان به کسب نتایج بهتر در جستجوی گوگل ، ایجاد خودکار برترین روش ها برای کسب رتبه بالاتر و استاندارد گوگل ، نمایش قیمت محصول در موتور جستجوی گوگل به همراه میزان موجودی و در صورت تخفیف داشتن نمایش اسکیمای قیمت تخفیف خورده اشاره نمود. اگر شما از محبوب ترین فروشگاه ساز اینترنتی ووکامرس استفاده می کنید ، ما افزونه سئوی ووکامرس را به شما پیشنهاد می نماییم.

قابلیت ها و امکانات افزونه سئوی ووکامرس Yoast WooCommerce SEO نسخه 16.2


سازگاری کامل با تمامی افزونه های دیگر وردپرس
قابلیت بهبود خودکار وضعیت فروشگاه در موتورهای جستجو
نمایش اسکیمای قیمت و موجودی فروشگاه در نتایج موتورهای جستجو
نمایش تصویر محصول در موتورهای جستجو
قابلیت راهنمای ایجاد و بهبود سئو برای موتورهای جستجو
مشاهده پیش نمایش برای موتورهای جستجو
بهبود خودکار نقشه سایت XML Site Map محصولات ووکامرس
در صورتی که سایت شما فروشگاهی است برای سئو محصولات ووکامرس می توانید از افزونه ی سئوی ووکامرس که توسط کمپانی قدرتمند Yoast طراحی شده استفاده نمایید. دو افزونه بسیار قدرتمند یواست سئو و ووکامرس با هم هماهنگ شده اند تا بهترین ابزار سئو را برجسته کردن محصولات شما در نتایج جستجو گوگل و افزایش بازدید فروشگاه آنلاین شما فراهم کنند. افزونه Yoast Woocommerce یک افزونه وردپرس سئو برای اتصال این دو افزونه است و می توانید با انجام تنظیمات مربوطه مرتبه محصولاتتان را ارتقا دهید و فروشتان را چند برابر کنید.

هدف هر کسب و کار و وب سایتی نمایش محصولات در معرض دید کاربران و خریداران است و سئو سایت دقیقا اینکار را برای شما انجام می دهد اهمیت سئو برای سایت های فروشگاهی چندبرابر است و نفاوت در رتبه شما تاثیر زیادی بر روی فروشتان داردو با بهبود رتبه افزایش بازدید سایت شما را به همراه خواهد داشت. افزونه Yoast Woocommerce با قابلیت هایی که دارد به شما کمک می کند سئو محصولات فروشگاهی را انجام دهید. کار کردن با این افزونه وردپرس راحت است و به آسانی می توانید تنظیمات مورد نظر را انجام دهید.

دانلود افزونه Yoast Woocommerce نسخه 16.2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *