استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه quform

افزونه quform
افزونه کیو فرم

QuForm فارسی نسخه 2.9.3 نام یک افزونه تجاری وردپرس می باشد که به شما این امکان را می دهد تا براحتی و بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی و… فرم های پیشرفته برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید. از امکانات این افزونه می توان به قابلیت ایجاد بی نهایت فرم, قابلیت مدیریت و افزدون بی نهایت فیلد دلخواه به فرم, قابلیت قرار دادن فیلد هایی همچون آپلود فایل و کد امنیتی اشاره کرد. همچنین این فرم قابلیت ذخیره و نمایش اطلاعات ارسال شده توسط کاربران را در پنل مدیریت سایت را دارد! استفاده از این افزونه به شما پیشنهاد می شود.

قابلیت های افزونه فرم ساز فارسی

وردپرس Quform نسخه ۲.۱۹.۰
قابلیت ساخت بی نهایت فرم
عدم نیاز به برنامه نویسی و ساخت فرم ها تنها با کشیدن و رها کردن
وجود دو طرح و رنگ بندی تیره و روشن و ۴ قالب مختلف
قابلیت ذخیره فرم درون وردپرس
پشتیبانی از زبان فارسی
سازگاری با موبایل ها و تبلت ها
قابلیت ارسال فایل ها از طریق فرم ها
قابلیت دریافت خروجی فرم ها به صورت اکسل
پشتیبانی از فرم های لایت باکس
و…
جدیدترین آپدیت افزونه Quform به صورت کاملا فارسی هم اکنون در دسترس شماست. افزونه فرم ساز Quform یک فرم ساز وردپرس با ساختاری گرافیکی دارد. شما میتوانید بدون حتی یک خط کدنویسی تنها با کشیدن و رهاکردن دقیقا مانند صفحه ساز المنتور در چند ثانیه فرم مورد نظر خود را ایجاد کنید.آموزش کار با افزونه quform

افزونه Quform یک افزونه فرم ساز پیشرفته است. به طوریکه افزونه کیوفرم قوی ترین افزونه فرم ساز وردپرس لقب گرفته است. به کمک این پلاگین تنها با کشیدن و رها کردن بی نهایت فرم بسازید. افزونه فرم ساز Quform محیطی کاملا فارسی و گرافیکی برای کاربران وردپرس آماده کرده است. به این شیوه براحتی بدون هیچ دانش کد نویسی، بصورت کشیدن و رها کردن در چند ثانیه فرم خود را درست نمایید. این در حالی است که افزونه ها و کدهایی که در اینترنت موجود است هر کدام دارای ضعف هایی می باشند و یا رابط کاربری دشواری دارند.

رابط کاربری بسیار بالا و کارآمد افزونه فرم ساز Quform محبوبیت این افزونه را دوچندان کرده است. افزونه کیوفرم، محیطی فارسی، ساده و کاملا حرفه ای، دارای چندین استایل برای فرم های شما دارد. که در چند ثانیه براحتی می توانید فرم خود را ساخته و انتشار دهید.

دانلود افزونه QuForm نسخه 2.20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *