استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Elite-video-player

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Elite-video-player

افزونه Elite-video-player
افزونه الیت پلیر

معرفی افزونه Elite-video-player

یکی از مشکلات و یا نیازهای تمامی طراحان سایت این است که ویدیو های خود را در سایت به صورت کاملا زیبا و با امکانات بالا به کاربران خود نمایش دهند. برای همین منظور ما قوی ترین افزونه پخش کننده ویدیو وردپرس را برای شما آماده کرده ایم. تا دیگر دغدغه شما برای یک پخش کننده با تمامی امکانات برطرف شود. به وسیله این پلیر قدرتمند ( Elite Video Player ) می توانید لیست های پخش بسیار زیبا را با امکانات زیاد که سعی کردیم در توضیحات محصول و تصاویر به شما توضیح دهیم را ساخته و طراحی کنید. در واقع شما با افزونه الیت پلیر یک پخش کننده قدرتمند مانند یوتیوب خواهید داشت.

نکته : حتما بعد از بروزرسانی به نسخه 6.7.6 کش سایت را کاملا پاک کنید و یک سوپر رفرش در صفحه تنظیمات افزونه انجام دهید ( ctrl+shift+R)

معرفی پلاگین Elite Video Player

افزونه Elite-video-player یک پخش کننده ویدیویی با کیفیت بالا و مدرن، ریسپانسیو، کاملاً قابل تنظیم برای وردپرس است. که از تبلیغات و محبوب ترین سیستم عامل های ویدیویی مانند YouTube (تک، کانال، لیست پخش )، Vimeo و… پشتیبانی می کند. همچنین پشتیبانی از سایت هایی مانند درایو گوگل فیلم ها، فیلم های Dropbox، فیلم های محلی، فیلم های آمازون S3 و…. را انجام می دهد. ویدئو پلیر الیت (Elite Video Player) یک پخش کننده ویدیویی با کیفیت بالا و مدرن ، رسپانسیو و کاملاً قابل تنظیم برای وردپرس است. که از سیستم تبلیغات و محبوب‌ترین سیستم عامل‌های ویدیویی مانند یوتیوب (تک فیلم ، کانال ، لیست پخش) ، ویمئو ، فیلم‌های درون هاست ، فیلم‌های گوگل درایو و دراپ‌باکس ، فیلم های آمازون S3 پشتیبانی می‌کند. می‌توانید فیلم‌های خود را در سایت خود در بین همه مرورگرها و دستگاه‌ها با این پخش‌کننده فیلم منحصر به فرد و قدرتمند به نمایش بگذارید.

افزونه پخش کننده ویدئو الیت پلیر وردپرس به شما امکانات مختلفی را برای پخش ویدئو داده. که می توانید همانند سرویس اشتراک ویدئو، فیلم های خود را پخش کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را به صورت کاملا هوشمندانه در ویدئو های خود نمایش دهید. همچنین این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی ویدئوهای خود را در دستگاه های مختلف نمایش داده خواهد شد.

دانلود افزونه Elite Video Player نسخه 6.8.4.7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *