استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه ویرایش برگه تشکر

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه ویرایش برگه تشکر

افزونه ویرایش برگه تشکر
افزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH

افزونه ویرایش برگه تشکر یک پلاگین ووکامرس است. که به شما این امکان را می دهد تا یک برگه تشکر حرفه ای طراحی و سپس آن را به مشتریانی که از شما خریدی انجام داده اند، نشان دهید. برگه ای که شما با کمک این افزونه ایجاد می کنید بعد از تکمیل هر سفارش و پرداخت آن توسط مشتری نمایش داده می شود. همچنین می توانید برگه تشکر را برای کل فروشگاه خود در نظر بگیرید و یا اینکه تنها آن را برای محصولات تکی فعال کنید. حتی میتوانید با ایجاد امکان اشتراک گذاری خرید توسط مشتریان، به صورت غیرمستقیم برای سایت خود تبلیغات انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را قابلیت های افزونه آشنا کنیم.

بررسی افزونه YITH Custom Thank You Page

در وب سایت ووکامرس شما، صفحه تشکر به عنوان صفحه ای با بالاترین نرخ تبدیل در نظر گرفته می شود. بنابراین، بهینه سازی صفحه با هدف به حداکثر رساندن استفاده از آن بسیار مهم است. متأسفانه، صفحه پیش ‌فرض تشکر در ووکامرس آنچنان جذاب نیست و شما هم نمی توانید آن را به گونه دلخواه سفارشی کنید. به همین دلیل اگر قصد دارید این صفحه از فروشگاه خود را سفارشی کنید، ساده ترین و بهترین روش استفاده از یک افزونه می باشد. افزونه های مختلفی در این خصوص ارائه شده که بی شک افزونه ویرایش برگه تشکر یکی از بهترین آنها محسوب می شود.

افزونه تشکر از مشتریان بابت خرید YITH Custom Thank You Page یک پلاگین قدرتمند وردپرس است. که به شما در ساخت انواع صفحه تشکر برای محصولات کلی و تکی کمک می کند. با کمک این افزونه می توانید یک صفحه تشکر سفارشی منحصر به فرد ایجاد کنید. یا صفحات مختلفی را برای نمایش بر اساس محصولات یا دسته بندی های خریداری شده توسط مشتریان یا روش پرداختی که آنها استفاده کرده اند تنظیم نمائید. همچنین می توانید به مشتریان خود یک نمای کلی واضح از سفارشاتی که به تازگی در یک صفحه طراحی شده حرفه ای و متناسب با سبک فروشگاه شما انجام داده اند ارائه دهید.

دانلود افزونه ویرایش برگه تشکر نسخه 1.3.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *