استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه user role editor

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه user role editor

افزونه user role editor
افزونه ویرایش سطح دسترسی

افزونه user role editor

با دانلود رایگان افزونه ویرایش سطح دسترسی وردپرس می توانید دسترسی تمام کاربران خود را برای قسمت های مختلف مدیریت کنید. شما با استفاده از پلاگین User Role Editor Pro فارسی می توانید برای اعمال محدودیت های دسترسی، گروه های کاربری ساخته. و یا گروه های قبلی را که توسط خود وردپرس وجود داشته است را تغییر دهید.

افزونه مدیریت سطح دسترسی کاربران پرو یکی از قدرتمند ترین پلاگین های وردپرس در زمینه ساخت گروه های مختلف کاربری می باشد.

افزونه User Role Editor یک افزونه مدیریت دسترسی کاربران است. که شما با استفاده از آن قادر به تعیین نقش های کاربری در سایت وردپرس خود خواهید بود. با این افزونه وردپرس می توانید نقش های کاربری خود را تغییر دهید. و محدودیت هایی برای آن ایجاد کنید و یا محدودیت های برخی از نقش های را از بین ببرید.

از مهم ترین بخش های وردپرس، بخش پیشخوان و مدیریت کاربران است. که با استفاده از این امکان، کاربران سایت شما می توانند در سایت شما عضو شوند و نقش هایی را در اختیار بگیرند. حال در خود وردپرس یک سری نقش هایی به صورت پیش فرض در نظر گرفته است. که گاهی این نقش های پیش فرض به خوبی نمی توانند پاسخگوی نیاز های شما باشند. با افزونه ویرایش سطح دسترسی یک افزونه وردپرس مدیریت که به سادگی می توانید این نقش ها را ویرایش یا نقش های جدیدی را بسازید که پاسخگوی نیاز های شما باشند.

اگر به دنبال راهی کارآمد برای ویرایش نقش های کاربرانتان هستید، پیشنهاد ما استفاده از افزونه User Role Editor می باشد.

پلاگین User Role Editor Pro افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می باشد. که به وسیله آن می تونید سطح ها و نقش های دسترسی مختلف را برای وب سایت وردپرسی خود تعیین کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا به کاربران خود با توجه به سطح دسترسی شان، امکانات مختلفی را ارائه دهید. به طور مثال با تعیین سطح دسترسی برای یک گروه از کاربران می‌ توانید امکان مشاهده یکسری از محتوا و بخش ها را می توانید بدهید.

دانلود افزونه User Role Editor نسخه 4.66.2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *