استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه whatsapp-support

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه whatsapp-support

افزونه whatsapp-support
افزونه پشتیبانی واتس اپ

افزونه whatsapp-support

امروزه گسترش فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی باعث شده است که بیشتر وب سایت های اینترنتی به سمت تعامل خود با این شبکه ها پیش بروند. دانلود رایگان افزونه پشتیبانی واتساپ این امکان را به سایت شما میدهد تا در هر لحظه کاربر بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

پلاگین WordPress WhatsApp Support میتوانید سایت شما را به آسانی، به وب سایت یا برنامه واتس اپ (گوشی – کامپیوتر) متصل کند.

استفاده از افزونه های این چنینی که برای ارتباط کاربر با شما نصب می شود، میتواند برای بسیاری از وب سایت ها مفید باشد. با این حال ممکن است کاربران استفاده کنند از سیستم های کامپیوتری که معمولا برنامه های شبکه اجتماعی را روی سیستم خود نصب نکرده اند، زیاد از اینگونه موارد سودی نبرند.

 اگر کاربران استفاده کننده از سایت شما بیشتر از موبایل استفاده میکنند این افزونه را در صورت نیاز نصب کنید. همچنین مخفی کردن آیکون شناور افزونه پشتیبانی واتس اپ در حالت کامپیوتری نیز مفید می باشد. ممکن است در برخی از وب سایت ها به آیکنی برخورد کرده باشید که با کلیک بر روی آن و وارد کردن اطلاعات یا متنی میتونید با واتس اپ پشتیبان های آن سایت ارتباط برقرار کنید.

برنامه واتس اپ با نصب بیش از یک میلیارد، یکی از برترین برنامه های شبکه اجتماعی در جهان می باشد. این برنامه در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. پس میتوانید به عنوان یکی از بهترین راه های برقراری تعامل با بازدید کنندگان وب سایت استفاده شود.

کار اصلی افزونه پشتیبانی واتساپ نیز همین است. افزونه whatsapp-support با دریافت شماره تماس واتس اپ شما از درون پیشخوان وردپرس، یک آیکون را در محلی از نمایشگر شما مشخص میکنید (معمولا پایین و سمت راست در سایت های فارسی). کاربران سایت با کلیک روی این آیکون می توانند با شما (از طریق سایت یا برنامه واتس اپ) تماس برقرار کنند.

یکی از ویژگی های بارز افزونه پشتیبان واتس اپ وردپرس این است که شما میتوانید تعداد زیادی شماره تماس را در این افزونه وارد کنید. به این صورت پلاگین WordPress WhatsApp Support شماره تماس های شما را به صورت لیست به کاربران نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های این افزونه توانایی تعامل با افزونه های دیگر است. به صورتی که حتی با بیشتر پلاگین های ترجمه سایت نیز سازگاری دارد.

دانلود افزونه WordPress WhatsApp Support نسخه 2.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *