استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Yoast pro

افزونه Yoast pro
افزونه Yoast pro

با دانلود رایگان افزونه یوست پرو وردپرس که یکی از پرچمداران سئو در وردپرس می باشد در صفحه های اول گوگل دیده شوید. قدوت افزونه یوست (افزونه یواست – افزونه Yoast) در بین افزونه های مشابه خود بسیار بیشتر است.

کمتر وردپرس کاری است که نام افزونه محبوب یوست را نشنیده باشد. تجربه کار کردن با این افزونه بسیار لذت بخش و آسان می باشد.

افزونه Yoast (افزونه یوست یا یواست) یکی از قدرتمند ترین و قدیمیترین افزونه های وردپرسی مرتبط با سئو سایت می باشد. این افزونه همواره خود را با آخرین الگوریتم های گوگل منطبق میکند.

تا مدت زیادی افزونه یوست سئو در دنیای وردپرس کارها یکه تازی میکرد. اما به تازیگی یک پلاگین جدید به نام افزونه رنک مث پرو ( Rank Math Pro) کار را برای افزونه Yoast سخت کرده است.

اگر هنوز از هیچ افزونه سئو وردپرس استفاده نکرده اید، پیشنهاد می شود یکی از دو افزونه گفته شده در بالا را برای ادامه کار انتخاب کنید. همچنین دانلود رایگان افزونه یوست پرو وردپرس همیشه در دسترس شما می باشد.

محبوبیت افزونه یواست پرو وردپرس

شما میتوانید در هر زمان برای دانلود رایگان افزونه یواست پرو به این صفحه مراجعه کنید و این افزونه سئو وردپرس را دانلود کرده و در سایت خود استفاده کنید. افزونه سئو یواست پرو یکی از محبوب ترین پلاگین های SEO در ایران نیز می باشد.

سازندگان پلاگین یوست سئو : عمر ریس و جوست والک (Joost de Valk – Omar Reiss)

کشور سازنده : هلند

زمان انتشار در مخزن وردپرس : سال 2010

سرعت انتشار : سالی 500 هزار نفر فعال

تعداد نصب های کنونی : 5 میلیون وب سایت

امتیاز در مخزن وردپرس : 5 از حدود 27,321 رای

تعداد افزودنی ها (Addon) : بالا

حدود قیمت نسخه اورجینال افزونه یوست در سایت رسمی :

A : برای 1 سایت و 1 سال : 89 دلار
B : برای 1 سایت و برای 1 سال (همراه تمام افزودنی ها) : 199 دلار
پلن ها و مبالغ بالا صرفا جهت اطلاع می باشد و نسخه موجود در سایت پلاگین یاب از نوع پرو می باشد که محدودیت تعداد نصب آن برداشته شده است و به رایگان منتشر گردیده.

دانلود افزونه Yoast pro نسخه 22.2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *