استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه GTranslate

افزونه GTranslate
gtranslate

افزونه وردپرس Gtranslate

اگر به دنبال چند زبانه کردن سایت خود در وردپرس هستید همراه ما با معرفی یک افزونه فوق العاده عالی و کاربردی باشید. تا بتوانید در کمتر از یک دقیقه سایت خود را به زبان های مختلف ترجمه نمائید.

افزونه وردپرس چند زبانه کردن سایت Gtranslate

اگر سایتی دارید که تعداد زیادی مطلب دارد و ترجمه آن هم برای شما دارای هزینه زمانی و مالی بالا می باشد. نگران نباشید ما یک راهکار فوق العاده عالی و حرفه ای سراغ داریم. تا در کسری از ثانیه تمامی مطالب سایت خود را ترجمه نمائید.

با این افزونه شما هیچ محدودیتی برای انتخاب تعداد زبان ندارید. و به راحتی می توانید از آن در سایت وردپرس خود استفاده نمائید.

تاثیر چند زبانه کردن سایت برسئو و پیشرفت روز افزون سایت و کسب و کار شما قابل توجه است.

همانطور که می دانید موتورهای جستجو از جمله گوگل به سایت هائی که دارای چندین زبان می باشند. یا در اصطلاح چند زبانه هستند امتیاز ویژه ای را لحاظ می کند.

به گونه ای که شما به راحتی می توانید در کسب و کار خود پیشرفت نمائید.

یکی از مشهور ترین افزونه های چند زبانه کردن سایت WPML می باشد.

یکی از مشکلاتی که این افزونه دارد این است. که شما باید تمامی رشته های موجود در سایت از جمله برگه ها، نوشته ها، دسته بندی ها، محصولات، برچسب ها و …. را تک تک به زبان هائی که می خواهید ترجمه نمائید.

این کار علاوه بر زمانی که از شما تلف می کند دارای بار هزینه ای زیاد هم برای کسب و کار شما می باشد.

افزونه وردپرس رایگان Gtranslate که به راحتی می توانید آن را از سایت استارتاپ ساز دانلود و نصب نمائید. به شما این قابلیت را می دهد تا بدون ترجمه رشته های سایت به راحتی آب خوردن زبان های مورد نظر خود را انتخاب کرده و به نمایش بگذارید.

ترجمه تمامی رشته ها را افزونه وردپرس Gtranslate به صورت خودکار برای شما انجام خواهد داد.

دانلود افزونه Gtranslate نسخه 3.0.4.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *