استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Yoast News SEO

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Yoast News SEO

افزونه Yoast News SEO
افزونه سئو اخبار Yoast News SEO

با دانلود رایگان افزونه سئو خبر یوست فارسی میتوانید سایت خبری خود را برای بالا آمدن در نتایج موتورهای جستجوگر مانند گوگل کاملا بهینه کنید. تمام موارد مورد نیاز برای سایت های خبری که نیاز است آنها را برای انجام عملیات سئو رعایت شود در این افزونه گنجانده شده است.

پلاگین Yoast News SEO فارسی کاملا با قوانین جدید گوگل مطابقت دارد و با رعایت نکات تذکر داده شده در این افزونه میتوان سایت را در بالای صفحه اول گوگل مشاهده کرد.

افزونه Yoast News SEO یک افزونه وردپرس سئو برای سایت خبری و وبلاگ است. افزونه وردپرس Yoast News SEO به شما کمک می کند تا سایت خبری خود را برای گوگل بهینه کنید و سایت خود را در نتایج بخش اخبار گوگل نمایش دهید. با کمک افزونه سئو اخبار Yoast News SEO می توانید مقالات و اخبار سایت خود را بهینه و آن ها را در نتایج جستجوی اخبار گوگل نمایش دهید. این که کدام مقالات خبری باید و کدام نباید در Google News ظاهر شود را می توانید تعیین کنید. همچنین به شما کمک می کند برخی از گزینه های پیشرفته تر نقشه سایت اخبار XML، مانند تیکرهای سهام را بهینه کنید. اگر صاحب یک سایت خبری یا وبلاگ هستید و یا در وبسایت شما قسمتی برای اخبار یا مقالات وجود دارد، برای سئوی مطالب خود در اخبار گوگل حتما این افزونه را نصب کنید.

نمایش سایت در نتایج اخبار گوگل

شما می خواهید اخبار شما توسط Google فهرست بندی و نمایه سازی شود. چندین مورد می تواند به شما کمک کند تا سریعتر Google سایت شما را بررسی کند. البته سرعت سایت باید در بالای لیست اولویت های شما باشد و از در دسترس بودن نقشه های سایت XML اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که نقشه سایت خبری مانند نقشه سایت XML معمولی شما نیست. گوگل برای آن دستورالعمل هایی دارد:

  • نقشه سایت خبری شما فقط می تواند شامل اخبار دو روز گذشته باشد (و مقالات به مدت 30 روز در فهرست اخبار باقی خواهند ماند).
  • نقشه سایت خود را به صورت پیوسته با انتشار مقالات جدید به روز کنید.
  • محدودیت URL ها در هر نقشه سایت خبری 1000 URL است. البته می توانید چندین نقشه سایت داشته باشید.
  • برای هر مقاله جدید نقشه سایت جدید ایجاد نکنید ، بلکه نقشه سایت موجود خود را به روز کنید.
  • برای ایجاد نقشه سایت خبری از Google Sitemap Generator استفاده نکنید. با خیال راحت از افزونه سئو اخبار و سایت های خبری برای آن استفاده کنید.

دانلود افزونه Yoast News SEO نسخه 13.2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *