استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Yoast Video SEO

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Yoast Video SEO

افزونه Yoast Video SEO
افزونه سئو ویدئو یواست

امروز بیشترین حجم و پهنای باند مصرفی دنیا را ویدئو های اینترنتی مصرف میکنند. از این رو با دانلود رایگان افزونه سئو ویدئو یواست وردپرس فارسی میتوانید تمام ویدیو های سایت خود را به صورت کامل سئو کنید.

پلاگین Yoast Video SEO اورجینال از طرافداران زیادی در دنیا برخوردار است و یکی از اولین افزونه های سئو در این زمینه محسوب میگردد. بیشتر کارهایی که برای سئو ویدئو ها نیاز است مانند SiteMap و Rss در این پلاگین رعایت شده است.
شاید تصور کنید که سئو تنها مربوط به نوشته های سایت است اما حقیقت این است که سئو به تصاویر و ویدئوها نیز مربوط می شود. به کمک این افزونه میتوانید ویدئوهای خود را به طرز شگفت انگیزی سئو کنید تا در نتایج اولیه گوگل دیده شوید. این افزونه به عنوان بهترین و قدرتمندترین افزونه سئوی ویدئو در سراسر دنیا شناخته می شود.

با توجه به اینکه کاربران به دنبال راحت ترین روش برای رسیدن به پاسخ سوال خود هستند، ویدئو بهترین گزینه برای بالا و دیده شدن است. برای سئو کردن محتوای داخل ویدئو نیاز دارید تا با افزونه تخصصی و کاربردی مانند این افزونه کار کنید تا به نتیجه مطلوب دست یابید.

قابلیت ها و امکانات افزونه سئو ویدئو Yoast Video SEO وردپرس نسخه 14.8

قابلیت افزودن ویدئو سئوی شده در تمامی بخش های سایت مانند صفحات، پست ها و …
تهیه نقشه سایت
افزودن cssهای سفارشی
قابلیت افزودن تصاویر شاخص برای ویدئو
افزودن برچسب برای ویدئوها
گزینه نمایش ویدئو برای افراد خاص و پنهان کردن از دید عموم
امتیازدهی به ویدئوها
قابلیت مشخص کردن زمان ویدئو
و موارد دیگر…

افزونه Yoast Video SEO یکی از افزودنی های کاربردی افزونه Yoast SEO است،که به شما برای پیاده سازی سئو ویدئویی کمک زیادی می کند.با استفاده از این افزونه شما می توانید لینک هایی از سایت که شامل فیلم هستند را در بخش نتایج ویدئو گوگل به راحتی نمایش دهید.

با گسترش شبکه های اجتماعی و قدرت یوتیوپ در بین مردم دنیا روز به روز استفاده و علاقه مردم به محتوای ویدئویی زیاد می شود و استفاده از ویدئو برای هر سایت تولید محتوا و حتی فروشگاهی یا شرکتی الزامی است.

دانلود افزونه Yoast Video SEO نسخه 14.8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *