استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه WP Fluent Forms

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه WP Fluent Forms

افزونه WP Fluent Forms
افزونه فرم روان

افزونه WP Fluent Forms

یکی از مهمترین نیاز های یک طراح سایت، داشتن افزونه هایی با کارایی و سرعت بالا می باشد. دانلود رایگان افزونه WP Fluent Forms فارسی این امکان را به شما می دهد. تا در کنار تعداد زیادی ویژگی و امکانات برای ساخت فرم های وردپرسی، سرعت وب سایت خود را نیز بالا نگه دارید. نام افزونه فرم روان نیز از ترجمه فلونت فرم گرفته شده است.

پلاگین فرم روان کاملا با سایت های راست چین سازگاری دارد. می تواند انواع فیلد های مورد نیاز شما را برای دریافت اطلاعات از کاربر فراهم کند
در حالی که تعداد زیادی افزونه فرم ساز وردپرس وجود دارد. یکی از بزرگترین معایب این پلاگین ها داشتن سرعت پایین در کنار امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می دهند. در بین تمام مواردی که شما می توانید برای سایت خود انتخاب کنید. یکی از گزینه های شما دانلود رایگان این افزونه فارسی می باشد.

افزونه فلونت فرم فارسی چیست؟

افزونه فرم روان فارسی با تعداد زیادی فرم که در اختیار شما قرار می دهد. دست شما را برای طراحی انواع فرم های مورد نیاز باز نگه می دارد. مهمترین فیلد ها در کنار امکاناتی مانند استفاد از تصاویر و فرم های چند مرحله ای پلاگین فرم های روان وردپرس را بسیار بسیار کاربردی کرده است.

در برخی از صفحه های اینترنتی ادعا شده است. که پلاگین فرم ساز فلونت فرمز به عنوان سریع ترین افزونه های فرم ساز وردپرس مورد بررسی قرار گرفته است. دانلود رایگان افزونه WP Fluent Forms فارسی نیز از این جهت برای سایت هایی که نیاز به سرعتی بالا را دارند میتواند پیشنهاد گردد.

رابط زیبا و جذاب کاربری این فرم ساز نیز به طراحی سایت های وردپرسی کمک شایانی میکند. همچنین در درون سایت سازنده آن تعداد زیادی نمونه کار رایگان برای دانلود قرار گرفته شده است. برای دانلود تمپلت های این افزونه نیازی به ثبت نام در درون سایت آن نمی باشد.

دانلود افزونه WP Fluent Forms Pro نسخه 5.1.7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *