استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Piotnet Forms Pro

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Piotnet Forms Pro

افزونه Piotnet Forms Pro
افزونه پیوتنت فرم

شما با دانلود رایگان افزونه پیوتنت فرمز وردپرس به یکی از تازه ترین پلاگین های فرم ساز دست پیدا خواهید کرد. افزونه Piotnet Forms Pro از تازه ترین فرم ساز هایی است. که روی کار آمده و توانسته نظر تعداد زیادی طراح سایت را به خود جلب کند.

از مهم ترین امکانات افزونه پیوتنت فرمز می توان به دارا بودن تعداد زیادی فیلد کاربردی اشاره کرد. که تنها با عمل کشیدن و رها کردن می توان آنها را به فرم های ساخته شده اضافه کرد.

افزونه پیوتنت فرمز یکی از افزونه های فرم ساز وردپرس می باشد. که امکان طراحی و ساخت فرم های کاربردی را به طراحان سایت می دهد. کار کردن با پلاگین Piontent Forms Pro به دلیل داشتن عمل درگ اند دراپ بسیار آسان می باشد. و با بسیاری از صفحه ساز های محبوب نیز سازگاری کامل را دارد.

اطلاعات افزونه پیوتنت فرم پرو

افزونه پیوتنت فرم پرو وردپرس در حال حاضر با نصب فعال بر روی حدود 4000 سایت و حدود 17000 بار دانلود مستقیم از مخزن وردپرس به عنوان یک افزونه فرم ساز وردپرس تازه کار توانسته است رتبه خوبی را کسب کند. همچنین پلاگین Piotnet Forms Pro توانسته است از حدود 10 رای ای که دریافت کرده است نمره 5 از 5 را کسب کند.

افزونه piotnet Forms Pro وردپرس در ابتدای سپتامبر 2020 وارد بازار شد. و با پلن های زیر عملا به چرخه فرم ساز های وردپرس خود را معرفی کرده است:

پلن A: برای یک سایت و یک سال بروزرسانی 40 دلار
 B: برای بینهایت سایت و یک سال بروزرسانی 80 دلار
 C: برای بینهایت سایت و بروزرسانی مادام العمر 100 دلار
فایل دانلودی این صفحه شامل نسخه کاملا پرو می باشد که تمام محدودیت های آن رفع شده است.

دانلود افزونه Piotnet Forms Pro نسخه 2.1.17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *