استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه WP Optimize Premium

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه WP Optimize Premium

افزونه WP Optimize Premium
افزونه WP Optimize Premium

دانلود رایگان افزونه WP Optimize Premium این امکان را به طراحان وب سایت میدهد تا بتوانند سایت خود را برای بالا بردن سرعت آن بهینه کنند. بسیاری از تنظیمات مدیریت سرعت در این افزونه جمع آوری شده است.

پلاگین آپتیمایز پرمیوم فارسی سازی شده است و با زبان های راست چین سازگاری کامل را دارد. این افزونه از محبوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

دانلود رایگان افزونه WP Optimize Premium فارسی دارای اطلاعات زیادی درباره نوع این افزونه وردپرسی می باشد. ممکن است برخی از قسمت های این صفحه برای شما نامفهوم یا خارج از حوصله باشد. شما میتوانید از هر قسمتی که نمیخواهید بخوانید بگذرید.

افزونه آپتیمایز چیست؟

در پاسخ به این سوال که افزونه آپتیمایز چیست میتوان گفت که این پلاگین به عنوان یکی از برترین افزونه ها در زمینه بهبود سرعت سایت های وردپرسی میباشد. این بهبود سرعت از راه هایی مانند ترکیب فایل ها با یکدیگر و فشرده سازی آنها، عملیات کش و… انجام میگردد.

افزونه آپتیمایز پرمیوم که دارای امکانات زیادی برای طراحان وب سایت های وردپرسی می باشد امروزه از محبوبیت بالایی در جهان برخوردار می باشد. این افزونه دارای یک نسخه لایت یا رایگان نیز می باشد که در مخزن وردپرس قابل دانلود می باشد. البته برای دریافت امکانات بالا نصب نسخه پرمیوم پیشنهاد میگردد.

شرکت سازنده افزونه آپتیمایزر پرو: آپدرفت “UpDraft”

کشور سازنده : انگلستان

زمان انتشار : سال 2016

سرعت انتشار : سالی 400 هزار نفر فعال

تعداد نصب های کنونی : حدودا 2 میلیون وب سایت

امتیاز : 5 از حدود 1,600 رای

بانک اطلاعاتی شامل بسیاری از جداول می باشد که توسط وردپرس، قالب ها و یا افزونه ها ایجاد شده است. به مرور زمان این جداول از داده هایی که توسط وردپرس در آنها ذخیره می شود پر و حجیم میگردد. هر چقدر که حجم یک جدول بالا برود سرعت دریافت و ذخیره اطلاعات در ان پایین می آید.

با این توصیف یکی از ضروری ترین کار ها برای بالا بردن سرعت وب سایت و بهینه کردن آن نصب افزونه هایی است که قادر به کم کردن حجم بانک اطلاعاتی از طریق حذف داده های گذرا و یا بدون استفاده از آن می باشد. کار اصلی افزونه Wp Optimize Premium اورجینال نیز همان بهینه سازی بانک اطلاعاتی شما می باشد

دانلود افزونه WP Optimize Premium نسخه 3.3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *