استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Interlinks Manager

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Interlinks Manager

افزونه Interlinks Manager
افزونه مدیریت لینک های داخلی

افزونه Interlinks Manager یک افزونه ی مدیریت حرفه ای لینک های داخلی وردپرس که به شما این امکان را می دهد. تا انواع لینک های داخلی را به صورت خودکار در محتوای خود اضافه کنید. این افزونه سئو وردپرس به شما امکان نظارت و بهینه سازی لینک های داخلی را می دهد. پلاگین Interlinks Manager ابتدا داده های لینک های داخلی را با عبارات منظم قدرتمند PHP که بر روی محتوای شما اعمال می شود. تولید می کند و سپس این داده ها را تجزیه و تحلیل می کند تا اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه باشید تا شما را با قابلیت های این افزونه بیشتر آشنا کنیم.

بررسی افزونه Interlinks Manager

لینک های داخلی نقش مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو سایت دارند. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای شما را پیدا و سپس در نتایج جستجو رتبه بندی نمایند. یک پلاگین لینک داخلی می تواند به خودکارسازی فرآیند کمک کند و پیشنهاداتی برای ایجاد پیوندهای بهتر ارائه دهد. به طور کلی، هر چه یک صفحه لینک های بیشتری به آن اشاره کند. احتمال اینکه در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، بیشتر می شود.

این بدان معنی است که شما می توانید از لینک های داخلی برای اشاره به صفحات مهم در سایت خود به عنوان راهی برای افزایش بازدید آنها استفاده کنید. پیوندهای داخلی همچنین به بازدیدکنندگان شما کمک می کند مقالات مرتبط را به راحتی پیدا کنند و به صورت کلی تجربه کاربری بهتری را ارائه دهند. این همچنین می تواند به افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ پرش شما کمک کند. برای افزودن این قابلیت به سایت، افزونه Interlinks Manager قطعاً بهترین انتخاب می باشد.

افزونه ی مدیریت حرفه ای لینک های داخلی وردپرس Interlinks Manager یک پلاگین کاربردی وردپرس است. که به شما کمک می کند لینک ها را به صورت خودکار به URL داده شده تنظیم کنید. این پلاگین مجموعه ای از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند این ساختار را توسعه دهید. بنابراین می توانید بازدیدهای وب سایت خود را افزایش دهید. محصولات بیشتری بفروشید یا نرخ تبدیل کاربران خود را بیشتر کنید.

دانلود افزونه Interlinks Manager نسخه 1.34

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *