استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Super Forms

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Super Forms

افزونه Super Forms
افزونه سوپر فرم

با دانلود رایگان افزونه Super Forms می توانید انواع فرم های متنوع را برای سایت های وردپرسی طراحی کنید. فرم ساز سوپر فرمز دارای ویژگی های زیادی برای اتصال به سیستم های ایمیل مارکتینک می باشد. همچنین انواع فیلد های حرفه ای و پیشرفته ای که ممکن است برای سایت خود نیاز داشته باشید را در درون خود قرار داده است.

پلاگین Super Forms با افزونه های مختلفی سازگاری دارد. دارای تعامل بالایی برای طراحی فرم های فروش محصولات با فروشگاه ساز ووکامرس می باشد. امکان ساخت فرم های ارسال نوشته با افزونه سوپر فرم نیز میسر می باشد.

در دنیای گسترده و همیشه در حال تکامل افزونه های وردپرس، افزونه ی سوپر فرم به عنوان یک ابزار قدرتمند برای افزایش عملکرد فرم در وب سایت شما ظاهر می شود. این افزونه که برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد و مدیریت فرم‌ها طراحی شده است. ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کند که نیازهای کاربران مبتدی و با تجربه را برآورده می‌کند. چه در حال اجرای یک وبلاگ، یک سایت تجارت الکترونیک یا یک وب سایت تجاری باشید. افزونه فرم ساز سوپر فرم یک راه حل جامع برای ساده کردن فرآیند فرم سازی شما ارائه می دهد. بیایید عمیق‌تر به ویژگی‌ها و مزایای کلیدی بپردازیم که Super Forms را به یک انتخاب برجسته برای کاربران وردپرس تبدیل می‌کند.

معرفی افزونه ی Super Forms فرم ساز وردپرس

افزونه فرم ساز سوپر فرم دارای یک رابط کاربری بصری و کاربرپسند است. که به شما امکان می دهد بدون زحمت فرم ها را برای هماهنگی با نیازهای خاص خود ایجاد و سفارشی سازی کنید. با قابلیت کشیدن و رها کردن آن، می توانید به راحتی عناصر فرم را اضافه کنید. ترتیب آنها را مرتب کنید و تنظیمات را بدون نیاز به هیچ مهارت کدنویسی تغییر دهید.

دانلود افزونه Super Forms نسخه 6.3.717

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *