استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Form Craft

افزونه Form Craft
افزونه فرم کرفت

افزونه فرم کرفت

با دانلود رایگان افزونه Form Craft میتوانید فرم های متنوعی را برای سایت های وردپرسی بسازید. این فرم ساز به صورت درگ اند دراپ طراحی شده است. یعنی طراح میتواند انواع فیلد های مورد نظر خود را به کشیدن و رها کردن در صفحه قرار دهد.

پلاگین Form Craft دارای رابط کاربری ساده و آسان می باشد و برای طراحی سایت های وردپرسی ادآن های مختلفی دارد. این افزونه تکنیک‌های منحصربه‌فردی دارد که باعث طراحی خوب سایت شما می‌شود. استفاده از این افزونه بسیار آسان است. شما به راحتی می‌توانید آیتم مورد نظر خود را از منو بکشید. در محلی که برای آن در نظر دارید یا در فرمی که انتخاب کرده‌اید، آن را رها کنید. افزونه فرم ساز FormCraft یکی دیگر از فرم ساز های بسیار قدرتمند و معروف وردپرس است که تا امروز حدودا 10 هزار نسخه از آن در سایت CodeCanyon به فروش رسیده. این افزونه با امکانات ببسیار گسترده ی خود توانسته از کاربرانش امتیاز 4.5 از 5 ستاره را کسب کند و به یکی از فرم ساز های بسیار مهم وردپرس تبدیل شود.

افزونه FormCraft فرم سازی کاملا درگ اند دراپ بوده و کار کردن با آن فوق العاده آسان است.

با استفاده از افزونه فرم ساز Form Craft شما قادر خواهید بود انواع فرم های دلخواهتان را ایجاد کرده و آنها را در اختیار کاربران سایتتان قرار دهید. این افزونه در بخش طراحی نیز بسیار قوی عمل کرده و با استفاده از بخش تنظیمات استایل که در هر فرم در اختیار شما قرار میگیرد. به شما اجازه میدهد که استایل ها، رنگ و نمای فرم های خود را به زیبایی سفارشی کنید. همچنین امکان استفاده از تمپلیت های زیبای پیش ساخته نیز در این افزونه وجود دارد.

فرم کرفت از لحاظ کد نویسی بهینه بوده برای نمای ظاهری خود از HTML5 معتبر بهره میبرد. همچنین فرم هایی که ایجاد میکند، فرم هایی بهینه و سبک هستند. همچنین به لطف بهره گیری از ایجکس امکان ارسال فرم ها بدون بارگذاری مجدد صفحه نیز برای کاربران شما فراهم شده است تا همه چیز کاملا دلنشین و آسان باشد.

دانلود افزونه Form Craft نسخه 3.9.8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *