استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
معرفی بهترین ابزار های سئو

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. معرفی بهترین ابزار های…

معرفی بهترین ابزار های سئو

 

در اینجا چه میخوانیم؟

معرفی بهترین ابزار های سئو

اطلاعات جانبی و کلی درباره برنامه

چگونگی کار با آنها

کیورد تول | keywordtool

استفاده از این ابزار رایگان است و از آن مهم تر از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند. در این برنامه از طریق Average Competition میتوانید میزان تقریبی جستجوی ماهانه کاربران درباره کلمه خاصی را کنترل کنید.

با استفاده از میانگین سی پی سی میتوانید هزینه ای که به ازای هر کلیک پرداخت میشود را ببینید. فرمول محاسبه آن کل هزینه تبلیغات / تعداد کل کلیک هاست.

کی دبلیو فایندر | wfinder

  در بخش ترند، این ابزار قادر است تا به شما نشان دهد میزان جستجوی کلمه کلیدی تان در بازه زمانی مشخص مثلا 12 ماه اخیر چه میزان بوده است؟

پس از آن میتوانید در قسمت جستجو میزان سرچ کاربران در کشورهای متفاوت چه قدر بوده است؟

KD

این قسمت میزان سختی کلمه کلیدی را با نشان دادن اعدادی از 0 تا 100 نشان میدهد.

استفاده از تمامی امکانات این برنامه رایگان نیست و برای استفاده رایگان از آن باید نسخه پریمیوم را تهیه  کنید.

گوگل ترندز | Google Trends

ابزاری مرسوم تر نسبت به سایر ایزارها گوگل ترندز است. این ابزار میزان سرچ کلمات را به ما نشان نمیدهد بلکه میزارن ترند بودن عبارتی که ما جستجو میکنیم را در نمودار نشان میدهد.

بهترین ابزار های بک لینک

انالیز بک لینک سایر سایت ها و سایت خودمان از ضروری ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. باید به این موضوع توجه داشت که هر ابزاری در این حوزه به شیوه خود آنالیز بک لینک ها را انجام میدهد. به همین علت ممکن است خروجی آنها با یکدیگر متفاوت باشد.

با ما همراه باشید تا ابزار های بک لینک را به شما معرفی کنیم.

اچرفز | Ahrefs

اچرفز برنامه ای خارجی و البته تا حد زیادی رایگان. از نظر امکانات باید گفت که محدودیت زیادی دارد ولی تا حد زیادی کارایی دارد.

امکانات نسخه پولی به این شکل است که به جرئت میتوان گفت بهترین ابزار سئو خارجی است. از جمله امکانات این برنامه میتوان به تعریف بی نهایت پروژه، کنترل سئو داخلی، لیست بک لینک ها و غیره اشاره کرد.

سمراش | Semrush

سمراش از جمله ابزار های قدرتمند و عالی برای انالیز بک لینک است. استفاده از این ابزار به صورت پولی چندان سخت نیست ؛ با پرداخت هزینه ای کم میتوانید از امکانات آن به طور کامل بهره ببرید. قسمت های مختلف این ابزار شامل تحلیل رقیبان، کیورد ریسرچ، بررسی و انالیز لینک های ساخته شده، وضعیت سئو داخلی و تکنیکال و …

Moz pro

این ابزار قابلیت نشان دادن بک لینک ها را دارد. برای این کار ابتدا باید یو آر ال سایت مورد نظرتان را وارد کنید و این ابزار شاخص های کلیدی آن را بررسی میکند. در بخش بهینه سازی صفحات ، مشکلات خطای 404، خطاهای سرور، ریدایرکت و محتواهایی که تکراری باشد را مشخص میکند. و در قسمت پیشنهادات محتوای سایت ،پس از بررسی محتوا، پیشنهاداتی را به شما جهت بهبود عملکرد سایت مانند افزودن تصویر و غیره ارائه میکند.

همچنین بخوانید : روش های ایندکس کردن صفحات سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *