استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
افزونه Gravity Forms

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. افزونه رایگان
  6. /
  7. افزونه Gravity Forms

افزونه Gravity Forms
افزونه Gravity Forms

اگر برای وب سایت وردپرسی خود به دنبال یک فرم ساز حرفه ای می گردید. با دانلود رایگان افزونه ی گرویتی فرم فارسی (Gravity Forms) می توانید یکی از بهترین فرم ساز های وردپرس را برای خود داشته باشید.

پلاگین افزونه گراویتی فرمز با سابقه ی طولانی در زمینه طراحی فرم، کاملا با وردپرس سازگار بوده. همچنین سرعت پردازش فرم های ساخته شده با این افزونه بالا است.

ترجمه افزونه Gravity Forms در زبان فارسی فرم های جاذبه می باشد. این گونه نام ها برای استفاده در سایت ها زیاد مرسوم نمی باشد. به همین دلیل در سایت های فارسی زبان از تلفظ کلمات انگلیسی استفاده میگردد.

مورد بعدی در نام گذاری این افزونه استفاده یا عدم استفاده از حرف “ز” در نام این پلاگین می باشد. هر دوی نام های افزونه ی گرویتی فرم و افزونه گراویتی فرمز مربوط یک افزونه می باشد. همچنین در سایت های مختلف از کلمه گراویتی در کنار گرویتی استفاده شده است.

این صفحه دارای اطلاعات زیادی درباره افزونه گراویتی فرمز می باشد. ممکن است بعضی از قسمت ها برای شما نامفهوم باشد یا اینکه از حوصله شما خارج باشد. شما می توانید با اسکرول کردن قسمت هایی را که نمیخواهید بخوانید از آن قسمت عبور کنید. علاوه بر آپدیت فایل افزونه، ممکن است که متن پست این افزونه نیز آپدیت گردد.

افزونه Gravity Forms اورجینال یکی از قدیمی ترین افزونه های وردپرس می باشد. در صورتی که قصد استفاده از یک فرم ساز را دارید به شما توصیه میشود که این افزونه را امتحان کنید.

همچنین این افزونه با ارتباط برقرار کردن با افزونه های دیگر مانند ووکامرس، المنتور و… کار را برای طراحان وردپرسی راحت کرده است.

افزونه Gravity Forms یک افزونه محبوب و کارآمد برای ساخت فرم‌ در وردپرس است که امکانات قدرتمند زیادی را به وبسایت‌ها اضافه می‌کند. با گرویتی فرمز، شما می‌توانید به سادگی فرم‌های سفارشی بسازید و اطلاعات مورد نیاز را از کاربران جمع‌آوری کنید. این ابزار قدرتمند به شما امکان می‌دهد تا تعامل بیشتری با بازدیدکنندگان و مخاطبان خود داشته باشید و تجربه کاربری و تبادل اطلاعات را بهبود ببخشید. اگر به دنبال افزایش تعامل با مخاطبان و بهبود عملکرد وبسایت خود هستید، گرویتی فرمز انتخابی عالی برای شماست.

دانلود افزونه Gravity Forms نسخه 2.8.4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *