استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
عطیه یدالله پور

  1. Home
  2. /
  3. اعضای تیم
  4. /
  5. عطیه یدالله پور

عطیه یدالله پور
عطیه یدالله پور دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مدیریت کسب و کار در موسسه آموزش عالی ارشاد درحال تحصیل هستم.
اکنون من در مجموعه استارتاپ ساز به عنوان هم بنیانگذار و مدیر بازاریابی و فروش حضور دارم.
 
اسمارت رنکینگ به عنوان یکی از پروژه های موفق من است. که در آن به عنوان کارآموز طراح سایت و تولید محتوا و سئو و خوانایی مشغول به کار بوده ام.
 
همچنین آماده دریافت پروژه و همکاری در زمینه های طراحی سایت با وردپرس و بهینه سازی محتوا و سئو هستم.  همراهی کسب و کارهایی که نیازمند خدمات دیجیتال مارکتینگ هستند باعث خرسندی و افتخارات اینجانب است.
 
از ویژگی های اخلاقی من در محیط کار انجام فعالیت ها به صورت کار گروهی و مسئولیت پذیری است.
 

عطیه یداله پور به عنوان کارشناس طراحی سایت در کنار کسب و کار شما خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین ارکان خدمات اینترنتی، وجود سایت‌های فعالی است که به صورت روزانه هزاران نفر را به بازدید از خود دعوت می‌کنند.

به همین دلیل است که در هر لحظه، نیاز به وجود سایت برای کسب و کارها ضرورت بیشتری پیدا می کند. این روزها هر کسب و کار حرفه‌ای برای کسب اعتبار بیشتر در بین مخاطبینش، نیاز به یک وب‌سایت دارد.

 
داشتن سایت به اندازه‌ای آسان شده که هر کسب و کار و حتی هر فردی با هر مقصودی می‌تواند سایت ویژه خود را طراحی و راه اندازی کند.
 
لازم به ذکر است که از بین تمامی سایت‌های طراحی شده، تنها آن‌هایی توانسته‌اند به موفقیت برسند، که با استفاده از تکنیک‌های بهینه سازی سایت و اصول سئو، جایگاه سایتشان را در موتورهای جستجو ارتقا داده‌اند.
 
همچنان سئو و تولید محتوا مهم ترین قدم برای شروع کسب و کار در فضای مجازی است. زیرا موتورهای جستجو، سایت شما را با آن می‌شناسند. در حقیقت می توانیم با تولید محتوای مناسب، ترافیک و بازدید سایت را به راحتی بالا ببریم.
 
شما با داشتن وب سایت مالک رسانه خود هستید و دسترسی به طراحی بدون محدودیت دارید. همچنین شما می توانید در سایت خود اقدامات خلاقانه از جمله قرار دادن گردونه شانس انجام دهید.
 

سایت برای شما همانند ده کارمند دقیق و خستگی ناپذیر رباتیک کار میکند.

زیرا

فعالیت سایت به صورت شبانه روزی است.

سایت به یک منطقه جغرافیایی محدود نیست و به مخاطبین شما در هر گوشه دنیا پاسخگو است.

و در آخر اینکه عملکرد سایت را میتوان به دقت اندازه گرفت و تحلیل کرد.

همه چیز تحت نظر شماست. ابزارهای تحلیل سایت به شما کمک میکند که با اسفاده از آن مخاطبین و اطلاعات آن ها و حتی بازدیدها را رصد کنید

 
رزرو وقت ملاقات با " عطیه یدالله پور "
خانم عطیه یداله پور
عطیه یدالله پور
مدیر بازاریابی و فروش
شماره تماس:
09902500884
ایمیل:
yadollahpour@startupsaz.ir
وب سایت:
startupsaz.ir
شبکه های اجتماعی: