استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
خانم یدالله پور

  1. Home
  2. /
  3. اعضای تیم
  4. /
  5. خانم یدالله پور

خانم یدالله پور
عطیه یدالله پور هستم ، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مدیریت کسب و کار در موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند درحال تحصیل و در مجموعه استارتاپ ساز مشغول به کار هستم.
اسمارت رنکینگ به عنوان یکی پروژه های موفق است که در آن به عنوان کارآموز طراح سایت و تولید محتوا و سئو و خوانایی مشغول به کار بوده ام.
همچنین آماده دریافت پروژه و همکاری در زمینه های تولید محتوا ، طراحی سایت با وردپرس و بهینه سازی محتوا و سئو با کسب و کار هایی که نیازمند خدمات دیجیتال مارکتینگ هستند می باشم.
از ویژگی های اخلاقی من در محیط کار انجام فعالیت ها به صورت کار گروهی و مسئولیت پذیری است.
 

سرکار خانم عطیه یدالله پور به عنوان کارشناس تولید محتوا در کنار کسب و کار شما خواهد بود

 
 
یکی از مهم‌ترین ارکان خدمات اینترنتی، وجود سایت‌های فعالی است که به صورت روزانه هزاران نفر را به بازدید از خود دعوت می‌کنند. 
به همین دلیل است که در هر لحظه، نیاز به وجود سایت برای یک کسب و کار بیشتر و بیشتر می‌شود.این روزها هر کسب و کار حرفه‌ای برای کسب اعتبار بیشتر در بین مخاطبینش، نیاز به یک وب‌سایت دارد.
 داشتن سایت به اندازه‌ای آسان شده که هرکسب و کار و حتی هر فردی با هر مقصودی می‌تواند سایت ویژه خود را طراحی و راه اندازی کند.
لازم به ذکر است که از بین تمامی سایت‌های طراحی شده، تنها آن‌هایی توانسته‌اند به موفقیت برسند که با استفاده از تکنیک‌های بهینه سازی سایت و اصول سئو، جایگاه سایتشان را در موتورهای جستجو ارتقا داده‌اند.
تولید محتوا مهم ترین قدم برای شروع کسب و کار در فضای مجازی است، زیرا موتورهای جستجو، سایت شما را با تولید محتوا می‌شناسند.
در حقیقت با تولید محتوای مناسب، ترافیک و بازدید سایت را می توان به راحتی بالا برد. 
سئو (SEO) یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است، سئو از چندین عنصر مختلف تشکیل شده است  و دانستن اینکه آنها چیستند و چگونه کار می کنند، کلید درک دلیل اهمیت سئو است.
 به طور خلاصه، سئو بسیار مهم است؛ زیرا باعث بیشتر دیده شدن وب سایت شما می شود و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل مشتریان احتمالی به خریدار است.
سئو مهم است، زیرا نتایج جستجو را عادلانه نگه می دارد. این امر توانایی دستکاری این نتایج را تا آنجا که ممکن است کاهش می دهد، به طوری که سایتهایی که برای در نتایج برتر هستند، شایسته حضور در آنجا هستند.
سئو مقرون به صرفه است. صنایعی که رقابت بالایی دارند، مبالغ زیادی را برای ترافیک پولی وب سایت هزینه می کنند. اما اگر با بودجه محدود کار می کنید، سئو یک راه عالی برای جلب بازدیدکنندگان واجد شرایط به سایت شما بدون پرداخت مستقیم هزینه آن است.
بدون سئو، نمی توان گفت چگونه می توانیم وب سایت ها، مشاغل یا اطلاعاتی را که روزانه به دنبال آن هستیم پیدا کنیم. اساساً سئو مهم است؛ زیرا تضمین می کند که افراد معمولی برای یافتن اطلاعات یا محصولات مورد نظر خود مجبور نیستند بیش از چند ثانیه جستجو کنند.
رزرو وقت ملاقات با " خانم یدالله پور "
خانم عطیه یدالله پور
خانم یدالله پور
مدیر بازرگانی و فروش
شماره تماس:
09105959118
ایمیل:
yadollahpour@startupsaz.ir
وب سایت:
شبکه های اجتماعی: