استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
5 روش تبلیغ در فضای مجازی

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. 5 روش تبلیغ در…

5 روش تبلیغ در فضای مجازی

با گسترش فضای مجازی کسب و کار ها اکثرا خود را در شبکات مجازی در معرض دیده شدن و  تبلیغ قرار میدهند. گسترش این شبکات مجازی با سرعت هرچه تمام تر به پیش است. از جمله مواردی که باعث میشود کسی تبلیغ خود را در این فضا انجام دهد بازدید بالا با هزینه حداقل است. با ما همراه باشید.

و اما 5 روش تبلیغ در فضای مجازی

  1. تبلیغات در موتور های جستجو

تبلیغ در موتور های جستجو یکی از متداول ترین روش هاست و به طبع بهترین روش تبلیغ در گوگل است. گوگل ادز ابزاری برای تبلیغات حمایتی است که مهمترین مزیت آن این است که میتوانید جایگاه وبسایت خود را در این موتور ارتقا دهید. این نوع از تبلیغ معمولا بر اساس ppc است. به چه معنی است؟ اینکه شما تنها برای کلیک هایی که دریافت میکنید هزینه پرداخت میکنید که بسیار به نفع شماست. در کل تبلیغ در موتور های جستجو بهترین روش تبلیغات برای کسب و کار شماست که هدفتان افزایش ترافیک وبسایت است.

2. تبلیغ در شبکات اجتماعی

این روش تبلیغ روز به روز محبوبیت اش بیشتر میشود. تبلیغ در شبکات مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام ، لینکدین و غیره به شما این امکان را میدهد تا افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند و با آن آشنا بشوند. یکی دیگر از مزیت های این نوع تبلیغ در آن است که شما هزینه زیادی را متقبل نمیشوید و میتوانید با هزینه نسبتا کم بازخورد خوبی کسب کنید. برای مثال برای تبلیغ در اینستاگرام میتوانید مبلغی را به یکی از بلاگرها بپردازید و در عوض فالور و مشتریان زیادی را جذب کنید.

3. تبلیغات در بلاگ

در این نوع از تبلیغات شما مبلغی را بعنوان تبلیغ کار خودتان به بلاگ های پر طرفدار و پر بازدید میسپارید. نتیجه اینکه آنها مطابق با موضوع تبلیغ شما آن را در صفحات خود بارگزاری میکنند. در این حالت شما میتوانید به جای پرداخت پول خدماتی را به طرف حسابتان پرداخت کنید.

4. بازاریابی ایمیلی

حتما برایتان پیش آمده که از طرف شرکت یا سایتی برایتان ایمیلی بیاید که بخواهد شما را درباره آفر ویژه و یا مشابه این موضوع مطلع تان کند. بازاریابی ایمیلی به همین صورت است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. البته اگر میخواهید از این روش بهرهببرید نباید به صورتی باشد که برای مخاطب آزاردهنده تلقی شود. همچنین میتوانید کمی خلاقیت به خرج دهید و برای مثال در سایت تان گزینه ای قرار دهید مبنی بر اینکه اگر میخواهید از آخرین اخبار و آفر ها بهره مند شوید ادرس ایمیل خود را وارد کنید.

5.تبلیغات ویدیویی

برای مثال وقتی در یوتیوب مشغول دیدن کلیپی هستید که ممکن است چندین بار یک تبلیغ کوتاه چند ثانیه ای برایتان به نمایش دراید، البته که چنین موضوعی در برنامه های ایرانی مانند آپارات هم صدق میکند. در این صورت به بهانه دیدن کامل کلیپ، مخاطب تبلیغ شما را هم تماشا میکند و در این صورت شما میتوانید مشتری جدیدی کسب کنید و کسب و کارتان را به نمایش درآورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *