استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
تاثیر تبلیغات کلیکی بر افزایش اگاهی از برند

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. تاثیر تبلیغات کلیکی بر…

تاثیر تبلیغات کلیکی بر افزایش اگاهی از برند

یکی از راه های افزایش اگاهی متقاضیان از کسب و کارتان، تبلیغات کلیکی است.

تبلیغات کلیکی چیست؟

نوعی از تبلیغات انلاین که در آن صاحبان کسب و کار به ازای هر کلیک که بر روی تبلیغشان میشود، هزینه ای به منابع تبلیغات خود مانند شبکات اجتماعی یا گوگل پرداخت میکنند. در ازای این پرداخت، مشتری بیشتری جذب میکنند.

و اما تاثیرات تبلیغ کلیکی بر برندینگ:

  1. با نمایش برند شما آن هم به طور مداوم ،باعث میشود نام و طرح لوگوی شما در ذهن مخاطب ثبت شود و با اینکار شما به برندیگ قوی خواهید رسید.

2. با تبلیغ کردن برند خود از طرق مختلف میتوانید مشاهده کنید که در کدام روش بازخورد بهتر و بیشتری داشته و در کدام پلتفورم ها نیاز به اصلاح دارد. این گونه میتوانید میزان موفقیت در روش های مختلف را ارزیابی و اندازه گیری کنید.

3. هرچه بیشتر برند خود را از روش ها و پلتفورم های مختلف تبلیغ کنید منجر میشود بیشتر برندتان شناخته شود.هرچه بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک کنند، باعث بهبود رتبه بندی شما در موتورهای جستجو میشود.

ولی باید کار را دست کاردان سپرد!

چگونه میتوانیم پلتفورم مناسب انتخاب کنیم؟

باید ببینید در عصر حاضر بیشتر از چه سوشال مدیا و سایتی استفاده میشود؟ و تبلیغ برند خود را در انجا انجام دهید. همچنین میتوانید این کار به آژانس های دیجیتال مارکتینگ  هم بسپارید که استارت آپ ساز یکی از آنهاست.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط

یکی دیگر از راه های موفقیت در دیده شدن کسب و کار شما استفاده از کلمات کلیدی میباشد. به هنگام تبلیغ کارتان سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که مربوط به حوزه کاریتان باشد . کاربران با جست و جو در فضای مجازی راحتر به کسب و کار شما دسترسی پیدا کند.

استفاده از روش های تبلیغ خلاقانه

خلاقیت و استفاده از روش های گوناگون تبلیغ کمک میکند تا شما را بعنوان برندی که همیشه از روش های نوین استفاده میکند تا محصول خود را تبلیغ کند در بشناسند.

نتیجه گیری

همانطور که خواندیم، تبلیغات کلیکی بعنوان یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزار های بازاریابی دیجیتال ، تاثیر بسزایی در دیده شدن و افزایش آگاهی از برند ایفا میکند. با استفاده از این روش شما میتوانید به مخاطبان خود را بشناسانید و تصویر ماندگار از خود بر ذهن مخاطب به جای بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *