استارتاپ ساز
استارتاپ ساز
مزایای سایت وردپرس

  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. مزایای سایت وردپرس

مزایای سایت وردپرس
1-سادگی و راحتی در استفاده

این ویژگی به وردپرس کمک کرده است تا در رقابت با جوملا و دروپال پیروز باشد و آن را تبدیل به انتخاب مورد علاقه طراحان وب در همه جا ساخته است.

2-پایداری و خلاقانه بودن

وردپرس نیز همانند گوشی شما با آخرین تکنولوژی، روندها و نیازهای کاربر به روز می‌شود. عملکرد و هدف یک وب‌سایت در طول زمان تغییر می‌کند و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام است. به روز رسانی‌های منظم وردپرس به این معنی است که مشکلات آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های مفید و هیجان‌انگیز جدید به طور مداوم به آن اضافه می‌شود.

3-گزینه‌های طراحی جذاب

وردپرس دارای هزاران تم اختصاصی است که بسیاری از آن‌ها رایگان است. همچنین به شما اجازه سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی تم مورد نظر خود را نیز می‌دهد.

4-انعطاف پذیری

شما می‌توانید برای ارائه یک وب‌سایت نو و جدید و یا انطباق آن با روند مداوم رسانه‌های اجتماعی حدود بیش از ۲۲ هزار پلاگین و هزاران تم را انتخاب کنید.

5-ساختار

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس ساختار آن است. وب‌سایت‌هایی با ساختار تمیز و واضح سریع‌تر بارگزاری می‌شوند و بازدیدکنندگان نیز خواستار وب‌سایت‌هایی با بارگذاری سریع هستند.

6-مدیریت آسان محتوا

مدیریت محتوا هرگز از این ساده‌تر نخواهد شد و شما از طریق وردپرس می‌توانید حتی بهتر از نویسنده‌ها، مدیران محتوا و غیره محتوای خود را مدیریت کنید.

7-همه‌گیر بودن

هر جامعه و هر کسی که علاقمند به وب‌سایت باشد می‌تواند از وردپرس استفاده کند و نیازی به دانش ویژه از قبیل نرم‌افزار اختصاصی و ابزارهای دیگر که طراحان وب‌سایت ممکن است استفاده کنند نمی‌باشد.

8-قابلیت اشتراک

اشتراک‌گذاری در وردپرس بسیار ساده‌تر از همیشه است. با استفاده از ویدجت‌‌هایی که در آن طراحی شده است می‌توانید محتوای وب‌سایت خود را در سایر سیستم عامل‌ها به اشتراک بگذارید و آن را با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی متصل کنید.

9-منبع باز

نرم‌افزار منبع باز نرم‌افزاری است که کد منبع آن برای اصلاح یا ارتقاء توسط هر کسی در دسترس است. وردپرس به عنوان یک نرم‌افزار منبع باز، هر روز توسط هزاران نفر از توسعه‌دهندگان در سراسر جهان بهبود می‌یابد.

10-پاسخ‌گویی

اگر شما می‌خواهید وب‌سایت خود را به دستگاهی تنظیم کنید که برای بازدید‌کنندگان شما با یک تجربه فراموش نشدنی قابل دسترسی باشد، وردپرس برای شما بهترین انتخاب است و فرقی نمی‌کند که بازدیدکنندگان شما از تلفن هوشمند، رایانه لوحی و یا رایانه رومیزی برای اتصال به آن استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *